08-08-2014, 09:49 AM
Tehase originaal viskosidur peab töötab nii:
-külma mootoriga käib kuni mõne minuti täiskiirusega (visko on lukustatud), siis ühendub lahti (st, et visko ei jää seisma, aga ventika kiirus ei ületa 2100 pööret minutis)
-kui jahutusvedelik on 90-95 kraadi, siis viskoni jõudva õhu temperatuur on ca 73 kraadi, mille juures visko lukustub. Ventika kiirus kasvab koos pöörete lisamisega, aga ei ületa 3500 pööret minutis
-Kui tõstad sooja mootoriga pöördeid (gaasihoovast kapoti all) kuni ca 4000-4500 pöördeni, kasvab ventika pöörlemiskiirus kohe ca 1000 pööret minutis võrra, mida on kuulates võimatu mitte märgata.
See on lühitõlge w124performance.com toodud pdf-st.
Kui visko jääb kas külma või sooja mootoriga gaasi andes üldse seisma, on tegemist surnud viskoga.
-külma mootoriga käib kuni mõne minuti täiskiirusega (visko on lukustatud), siis ühendub lahti (st, et visko ei jää seisma, aga ventika kiirus ei ületa 2100 pööret minutis)
-kui jahutusvedelik on 90-95 kraadi, siis viskoni jõudva õhu temperatuur on ca 73 kraadi, mille juures visko lukustub. Ventika kiirus kasvab koos pöörete lisamisega, aga ei ületa 3500 pööret minutis
-Kui tõstad sooja mootoriga pöördeid (gaasihoovast kapoti all) kuni ca 4000-4500 pöördeni, kasvab ventika pöörlemiskiirus kohe ca 1000 pööret minutis võrra, mida on kuulates võimatu mitte märgata.
See on lühitõlge w124performance.com toodud pdf-st.
Kui visko jääb kas külma või sooja mootoriga gaasi andes üldse seisma, on tegemist surnud viskoga.