07-08-2014, 10:52 PM
no täna kui kirjutasin, olin autos, mootori temp oli 95, radikas oli veertes kuum , keskelt (visko ja tiiviku kohapealt oli kylm nagu oleks mootor seisnud 2 päeva) ja visko puhkus tyhi pööretel ilusti ja kui gaasi anda sis mingi 1200 pöördeni töuseb ja sis visko läheb oma tavalisse asendisse( kui visko vötab kuumust radikast sis radikas läheb piisavalt kylmaks et visko ei pea enam töötama ) sest radikas on tösiselt Kylm.. visko kohapealt
(07-08-2014, 10:34 PM)Priit Kirjutas: Mis mõttes gaasi andes jääb visko seisma (sooja mootoriga?)? Gaasi andes peaks ventika pöörded kõvasti suurenema. Kui gaasi andes jääb ventikas seisma, on visko surnud.
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.