07-08-2014, 04:14 PM
Tänu turbole toodab mootor (seda sihipäraselt kasutades) rohkem soojust, mis on vaja jälle maha jahutada. Millegi arvelt peab parem minek tulema. CDI-d on need, mis "talda andes" ikka stabiilse temperatuuriga on.
Visko osas on ka nn ajalehe test - keerad ajalehe kokku kolmeks või rulli ja kui sooja mootoriga saad sellega ventika seisma pidurdada, on see visko surnud. Kas radikas on vendi ees jahe või mitte? Pööret andes peab visko hakkama tekitama nn helikopteri häält ja nt tühikäigul peaks 95 pealt temp mõne sekundiga ca 10 kraadi kukkuma.
Visko osas on ka nn ajalehe test - keerad ajalehe kokku kolmeks või rulli ja kui sooja mootoriga saad sellega ventika seisma pidurdada, on see visko surnud. Kas radikas on vendi ees jahe või mitte? Pööret andes peab visko hakkama tekitama nn helikopteri häält ja nt tühikäigul peaks 95 pealt temp mõne sekundiga ca 10 kraadi kukkuma.