06-08-2014, 09:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-08-2014, 10:44 PM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
imekombel hakkas käigukasti kickdown paremini tööötama, nyyd laseb igakäiguga pea 5tuhat pööret ja ka 60ga paneb 4ndalt 2käigu, varem pani40ga aind teise käigu, ja nyyd paneb ka 100ga käigu alla ,mis varem yle 80 ei toiminud. see "viga" oli nii lihtne, sealt gaasi hoovastikust mis mootori peal, läheb see "metallriba or smth" sinna klapi kylge kus on EGR klapp, ja selle hoovastikus liigutasin yhte kruvi nii et see "metall" on pikem ja sis arvatavasti see hoovastik liigub pikemalt kui gaasi anda ja nyyd toimib see väga hästi käigud vahetab suhteliselt sujuvalt, ei saa nagu väga kurta, aind kui lasta täiega 2 käiguga nii yle 60 ja gaas maha vötta(sujuvalt gaas maha vöttes ei tee nii) vahetab käigukast kohe 4 (jätab 3 vahele) ja see käigu vahetus käib suure jönksuga aind.
ja ka radikas läheb esimesel vöimalusel vahetusse kuna enam ei suuda 120kmh-ga söites ka jahutada mootorit ära.varem ytleme nii kuumailmaga gaas pöhjas vöis sis nii gaasi hoides et kiirust töuseks ei tekkinud jahutusel probleem aga nyyd tekib, ei oska möelda minujaoks on 95 juba kuum sest tean et nendele diislitele see kuumus ei meeldi ja ykskord kogetud seda viga. ja ei usu et visko viga kuna kohapeal seistes isegi enamvähem suudab hoita temperatuuri, läheb kyll kuumemaks aga nii 95 kraadijuures jääb seisma, muul ajal on ikka 83 juures.
turbo käitumisest ka sis juttu korraks,umbes käib see nii, turbokell hakkab töusma juba umbes 1200-1300pealt, 2000rpm peal on u 0.2 bar, 2500peal 0.5, 3000st edasi 0.7 ja 5000 peal 0.8bar, need näidud pöhjakaasiga ja ilma kytust juurde keeramatta, muidu 80ga söites (2000rpm) on 0.1bar yhtlase söiduga,100ga (2500rpm) on 0.25bar,120(3000rpm)ga 0.3-0.4bar
ja yllatavalt kiiresti reageerib vähemalt minujaoks vörreldes sellega et ilma turbota autoga aind söitnud , kickdowni lasta siis seier töuseb kohe.
ja ka radikas läheb esimesel vöimalusel vahetusse kuna enam ei suuda 120kmh-ga söites ka jahutada mootorit ära.varem ytleme nii kuumailmaga gaas pöhjas vöis sis nii gaasi hoides et kiirust töuseks ei tekkinud jahutusel probleem aga nyyd tekib, ei oska möelda minujaoks on 95 juba kuum sest tean et nendele diislitele see kuumus ei meeldi ja ykskord kogetud seda viga. ja ei usu et visko viga kuna kohapeal seistes isegi enamvähem suudab hoita temperatuuri, läheb kyll kuumemaks aga nii 95 kraadijuures jääb seisma, muul ajal on ikka 83 juures.
turbo käitumisest ka sis juttu korraks,umbes käib see nii, turbokell hakkab töusma juba umbes 1200-1300pealt, 2000rpm peal on u 0.2 bar, 2500peal 0.5, 3000st edasi 0.7 ja 5000 peal 0.8bar, need näidud pöhjakaasiga ja ilma kytust juurde keeramatta, muidu 80ga söites (2000rpm) on 0.1bar yhtlase söiduga,100ga (2500rpm) on 0.25bar,120(3000rpm)ga 0.3-0.4bar
ja yllatavalt kiiresti reageerib vähemalt minujaoks vörreldes sellega et ilma turbota autoga aind söitnud , kickdowni lasta siis seier töuseb kohe.
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.