03-08-2014, 01:47 PM
veel avastasin seda et turbokell ei näita ka lähedalt midagi(kui nii lähedale yhendada kui vöimalik aga 2000rpm pealt hakkab turbo tööle ilusti(söites on sama effect juba 1200-1300 pöördepeal ja siis kella osut hästi natuke töuseb, ja teine asi, ei ole leidnut seda ölileket mis nyyd tuleb, tundub et kui röhk töuseb siis pritsib kuskilt öli välja kuna see 180kraadi toru(enne orig kollektorit täpselt) on öline pealt, ja ainuke koht kust näha nagu oleks öli välja tulnud on klapikaane tihendist arvatavasti aga ei oska kindel olla, lähen nyyd garaasi edasi otsima miks nii teeb.
suitsu tuleb nii musta kui ka sellist hallikat örnald
suitsu tuleb nii musta kui ka sellist hallikat örnald
(03-08-2014, 08:11 AM)v6sa Kirjutas:(02-08-2014, 08:09 PM)Alkohoolik Kirjutas: ...
seoses turboga tekkis probleem, kirjeldan siis seda nii, kohapeal seistes gaas pöhja lasta, ja hoida siis sureb välja,kui enne pooma hakkamist vötta kaas ära siis äärivääri jääb käima, ja söites pmts 3(max) tuhadega laseb aga kui gaasi veel vajutada(ehk röhk hakkab tekkima juurde) hakkab pooma jälle
ei usu et turbokell öieti ka näitab kuna 0.3 bar 3000rpm peal gaas pöhjas tundub vähe.
milles see probleem siis vöib olla
Kas sureb maha rämeda musta pilvega?
Mõlemad torud ikka lahedasti läbi käivad? Naabrinaise stringe ei surunud ähmiga turbosse peitu naise garaažitulles?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.