27-07-2014, 10:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-07-2014, 07:14 PM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
panen siis endajaoks kirja et esmasp(21.07.2014) sai vahetatud veepump, ja reedel (25.07.2014) sai vahetatud tagavedrud(tugevtatud)
veepumba vahetus kuumenemise teemat ei lahendanud kahtlustan siis järgmiseks viskot ja ja benzworld.org soovitati ka radiaator ära vahetada, kuigi vanagi pump tundub ysna korralik aind natuke kollakas seest.
pilte ka teile
veepumbakoht
uute vedrudega peale 50m söitu
ja ajutiselt sai ka otsetoru pandud 2.5tolli katalystaatorist alates, kuna pytid kukkusid nii alt ära ja need nii roostes et pole mötet enam paksemaks neid torusi keevitad akui kuuajapärast jälle kukub ära,tsipa kiiruga keevitatud halvas olukorras ajutiselt siiski. hääl on liiga jöhker ja ausalt öeldes ei meeldi yldse, alla 2000 rpm on tavaline selline imbreza hääl bassiline mömin.., yle selle läheb hulluks..
ja nyyd ka löpuks.. ilma naljata seekord, tuleb 606 130kw turbo(esmasp ostab ja loodetavasti nädalalöpul saab peale panna), koos kollektori ölitorude ja sumpa esimese(15cm) lyliga kuhu edasi tuleb täispikkuses 3 tolline toru(katalysaator siiski jääb vahele) ja hiljem ka pytid, hetkel toru aind kuna ei ole raha osta pytte,(toru sain söber "toruvenna" käest tasuta), sumpa otste suhtes on mituvarianti hetkel, yks oleks brabuse stiil(minuarust) 2otsa kyljepeale suunatud ja stangega tasane ots, ja teine variandid on lihtsad, yhel pool otse torud, mölemal pool 2(kokku 4) vöi mölemal pool 1, ise mötlen brabuse varianti vöi seda et mölemal pool 1(2.5" otsad)
veepumba vahetus kuumenemise teemat ei lahendanud kahtlustan siis järgmiseks viskot ja ja benzworld.org soovitati ka radiaator ära vahetada, kuigi vanagi pump tundub ysna korralik aind natuke kollakas seest.
pilte ka teile
veepumbakoht
uute vedrudega peale 50m söitu
ja ajutiselt sai ka otsetoru pandud 2.5tolli katalystaatorist alates, kuna pytid kukkusid nii alt ära ja need nii roostes et pole mötet enam paksemaks neid torusi keevitad akui kuuajapärast jälle kukub ära,tsipa kiiruga keevitatud halvas olukorras ajutiselt siiski. hääl on liiga jöhker ja ausalt öeldes ei meeldi yldse, alla 2000 rpm on tavaline selline imbreza hääl bassiline mömin.., yle selle läheb hulluks..
ja nyyd ka löpuks.. ilma naljata seekord, tuleb 606 130kw turbo(esmasp ostab ja loodetavasti nädalalöpul saab peale panna), koos kollektori ölitorude ja sumpa esimese(15cm) lyliga kuhu edasi tuleb täispikkuses 3 tolline toru(katalysaator siiski jääb vahele) ja hiljem ka pytid, hetkel toru aind kuna ei ole raha osta pytte,(toru sain söber "toruvenna" käest tasuta), sumpa otste suhtes on mituvarianti hetkel, yks oleks brabuse stiil(minuarust) 2otsa kyljepeale suunatud ja stangega tasane ots, ja teine variandid on lihtsad, yhel pool otse torud, mölemal pool 2(kokku 4) vöi mölemal pool 1, ise mötlen brabuse varianti vöi seda et mölemal pool 1(2.5" otsad)
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.