13-05-2014, 08:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-05-2014, 11:01 PM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
reedel sai siis auto ülevaatusel läbi käidud, kõik oli ilus, ülevaataja ütles et see väga väga heas korras auto, ainukesed pisikesed vead mis on, on siis esituled näitasid liiga üles, aku oli vähe lahti ja põhja on üks pisike pöidla suurune auk tekkinud mille lapin esimesel võimalusel, ja lasen liitri alusmassi ka põhjapeale jagatuna ära.
sai proovitud kütusekulu ka, 10 liitriga sai 140 km sõita, umbes selline 30% linnas 70% maanteel (km baasil) ajaliselt võttes on võrdselt
sai vahetatud sillapuksid ära enneülevaatust täpselt, eesmised 2 tykki, vanasid polnud ollagi, tagumised veel kannatavad, mure selles et kõik nagu näib toimivat ilusti, taga veermik korras puksid, õõtsad ja tugivarred kõik, aga ikka juhtub nii et kui sõita nii 40+ ja natuke suurem kurv, ja sõita august läbi selline mis raputab autot siis on tunne et taga osa viskab,augu ajal (või silla ülesõidu kohad mis tavaliselt raputavad) millest see olla võib ?
teine mure et alates 5 min mootori käimisest kuni 80 kraadini ja külma õhuga on mootoril ilusti jõudu, aga , kui väljas on soojem üle 12 juba viimati oli, siis mootoril poleks nagu üldse jõudu, eriti sellisel linnakiirusel 0-50, ja tavaliselt alla 80% kaasi vajutamiseta ei liigugi eriti kuskile, ? ülekuumenenud ei ole selle uue blokiga? või mis ntx võib see kuumus olla millest võib tulla mootori kahjustus juba ?
sai proovitud kütusekulu ka, 10 liitriga sai 140 km sõita, umbes selline 30% linnas 70% maanteel (km baasil) ajaliselt võttes on võrdselt
sai vahetatud sillapuksid ära enneülevaatust täpselt, eesmised 2 tykki, vanasid polnud ollagi, tagumised veel kannatavad, mure selles et kõik nagu näib toimivat ilusti, taga veermik korras puksid, õõtsad ja tugivarred kõik, aga ikka juhtub nii et kui sõita nii 40+ ja natuke suurem kurv, ja sõita august läbi selline mis raputab autot siis on tunne et taga osa viskab,augu ajal (või silla ülesõidu kohad mis tavaliselt raputavad) millest see olla võib ?
teine mure et alates 5 min mootori käimisest kuni 80 kraadini ja külma õhuga on mootoril ilusti jõudu, aga , kui väljas on soojem üle 12 juba viimati oli, siis mootoril poleks nagu üldse jõudu, eriti sellisel linnakiirusel 0-50, ja tavaliselt alla 80% kaasi vajutamiseta ei liigugi eriti kuskile, ? ülekuumenenud ei ole selle uue blokiga? või mis ntx võib see kuumus olla millest võib tulla mootori kahjustus juba ?
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.