20-01-2014, 09:49 PM
Olles elu jooksul rohkem kui kaks korda seda temperatuuriandurit M102-l vahetanud, pakuksin esimese asjana selle viga. Üks vana kooli meetod andurit kontrollida on juhe tagant võtta ja pistik ära sillata. Selle tulemusel peaks ventilaator jäigalt taga olema.
Ja kogu asjaga maadeldes ei maksa ka unustada, et M102 mootoril töötab see värk põhimõttel 1 ja 0. Ehk siis kui jahutusvedeliku temperatuur saavutab ~102 C kraadi, lülitatakse ventilaator järgi ja enne seda mitte.
Edu!
Tauno
Ja kogu asjaga maadeldes ei maksa ka unustada, et M102 mootoril töötab see värk põhimõttel 1 ja 0. Ehk siis kui jahutusvedeliku temperatuur saavutab ~102 C kraadi, lülitatakse ventilaator järgi ja enne seda mitte.
Edu!
Tauno