29-11-2013, 06:58 PM
see plekk on kergesti vahetatav või nagu mulle tundub et aind keevitusega?
igatahes, ei väida vastupidist aga niipalju kui vaadatud autot (teised) siis silmajärgi kõver pole midagi, sõitmist midagi ei sega, juhitavus on sama jne
endale tundub aind et see koopaplekk(koobas just ja natuke seda kohta kuhu kapott kinnitub) on kõver natu ,kapott on ka paar mm kõveralt,ülemine ots ühelepoole alumine teisele, ehk risti natu, ja see amordikann, see muidu vajaks kuskil 1-2cm tagasi painutamist vms, see liikunud nagu sissepoole,
kui see kuppatus kalliks läheb maksma siis tuleb mingi muu lahendus välja mõelda, teine kere äkki.
igatahes, ei väida vastupidist aga niipalju kui vaadatud autot (teised) siis silmajärgi kõver pole midagi, sõitmist midagi ei sega, juhitavus on sama jne
endale tundub aind et see koopaplekk(koobas just ja natuke seda kohta kuhu kapott kinnitub) on kõver natu ,kapott on ka paar mm kõveralt,ülemine ots ühelepoole alumine teisele, ehk risti natu, ja see amordikann, see muidu vajaks kuskil 1-2cm tagasi painutamist vms, see liikunud nagu sissepoole,
kui see kuppatus kalliks läheb maksma siis tuleb mingi muu lahendus välja mõelda, teine kere äkki.
(06-11-2013, 10:09 PM)python Kirjutas:
Tiiva alune ratta koopa plekk(pildil nr. 8) on nõks üle 300.- Kui raam ja amordi kann on Kõver siis seda saab ainult pingis paika, selle töö maksumus on ca üks korralik w124
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.