18-10-2013, 10:01 AM
Ma üritan nüüd kirjeldada asju. Käigukasti õlivahetus on lihtne. Keerad kõigepealt kasti alt õlikorgi lahti, lased sealt nii palju õli välja kui tuleb. Siis võtad eespool trahvo ette. Üritad seda kruvikaga kangutades keerata nii kaua mootori pöörlemissuunas, kuni kork vastu tuleb. Keerad selle lahti ja lased ka trahvost õli välja. Siis keerad käigukastil põhja alt ära. Tee seda ettevaatlikult, sest ka seal on veel veidi õli peal. Nõnda pääsed ligi filtrile, mida ka võib olla vahetada tahad. Pärast lapid kõik tagurpidi kokku ja hakkad õli valama käigukasti õlivarda torust juurde. Koguseid ma ei mäleta, mis sisse läheb. Kuid vala norm sisse ja siis lase kohapeal paar sekundit igal käigul töötada veidi. Trahvot ei pea tühjaks laskma, kuid siis ei saa sa kõike õli kätte.
Siin üks video õpetusest: http://www.youtube.com/watch?v=QkZUt2IsmEw
Nendel äärmistel reguleerimisratastel on ikka lambid olemas. Seal võrede vahel on ühed plekist nagad - kaks üleval, kaks all. Pead alumised ülespoole ja ülemisel allapoole suruma, korraga, siis saad resti eest ära ja pääsed tagantpoolt rattakesele ligi.
Eks targemad saavad veel täiustada.
Siin üks video õpetusest: http://www.youtube.com/watch?v=QkZUt2IsmEw
Nendel äärmistel reguleerimisratastel on ikka lambid olemas. Seal võrede vahel on ühed plekist nagad - kaks üleval, kaks all. Pead alumised ülespoole ja ülemisel allapoole suruma, korraga, siis saad resti eest ära ja pääsed tagantpoolt rattakesele ligi.
Eks targemad saavad veel täiustada.
E55 AMG