09-09-2013, 10:53 PM
Täna tegin ära ülevaatuse. Kuigi katalüsaator eemaldatud, siis CO2 näitaja normis. Tuleb välja, et seal on veel duubel-katalüsaator olemas mingisugune.
Ülevaatus tuvastas, et piduritorud roostetavad korralikult ja tahavad ilmselt vahetust. Samuti võiks üle vaadata esimese vasaku amordi ja esimesed stabika otsad.
Lambda näit oli väga natukene üle 1 - ehk üle normi. Kas keegi oskab öelda, millest see tuleneda võib? Diagnostika oleks vist õige liigutus sellise asja puhul?
Ostsin ka velgedele turvapoldid ja lasin summuti tagumise osa ümbert eemaldada pleki, mis vist on seal kuumusetõrje eesmärgil. Kinnitused olid mädad ning see plärises seal. Töökojast öeldi, et ega seda väga vaja pole ja kõikidel autodel enamasti lõpuks mädanevad läbi. Kas keegi teab vastu väita ja ma siiski peaksin uue pleki sinna laskma paigaldada?
Käisin ka Lesvenis veidi nõu saamas ja seal härrad arvasid (või pigem rääkisid omast kogemusest), et siiski resonaatori eemaldamisega kütusekulu tõuseb ja jõud kaob. Seega jään selle juurde, et otsin romulast või viimase häda korral, kui see plärisema hakkab, ostan tõesti originaali.
Vahemärkusena mainin ära ka, et auto on minu oma peaaegu kuu aega olnud, kuid sõidustiili rahunemise märke ma veel ei näe. See, kuidas see auto liigub, on täiesti ebaloomulik - nägu pidevalt naerul Loodan, et see läheb varsti üle, enne kui konstaablite tähelepanu liialt tõmban.
Ülevaatus tuvastas, et piduritorud roostetavad korralikult ja tahavad ilmselt vahetust. Samuti võiks üle vaadata esimese vasaku amordi ja esimesed stabika otsad.
Lambda näit oli väga natukene üle 1 - ehk üle normi. Kas keegi oskab öelda, millest see tuleneda võib? Diagnostika oleks vist õige liigutus sellise asja puhul?
Ostsin ka velgedele turvapoldid ja lasin summuti tagumise osa ümbert eemaldada pleki, mis vist on seal kuumusetõrje eesmärgil. Kinnitused olid mädad ning see plärises seal. Töökojast öeldi, et ega seda väga vaja pole ja kõikidel autodel enamasti lõpuks mädanevad läbi. Kas keegi teab vastu väita ja ma siiski peaksin uue pleki sinna laskma paigaldada?
Käisin ka Lesvenis veidi nõu saamas ja seal härrad arvasid (või pigem rääkisid omast kogemusest), et siiski resonaatori eemaldamisega kütusekulu tõuseb ja jõud kaob. Seega jään selle juurde, et otsin romulast või viimase häda korral, kui see plärisema hakkab, ostan tõesti originaali.
Vahemärkusena mainin ära ka, et auto on minu oma peaaegu kuu aega olnud, kuid sõidustiili rahunemise märke ma veel ei näe. See, kuidas see auto liigub, on täiesti ebaloomulik - nägu pidevalt naerul Loodan, et see läheb varsti üle, enne kui konstaablite tähelepanu liialt tõmban.