Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Mercedes-Benz E430 Avantgarde, 2000, W210 - Iphica - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122)
+--- Teema: Mercedes-Benz E430 Avantgarde, 2000, W210 - Iphica (/showthread.php?tid=32694)

Lehed: 1 2


Mercedes-Benz E430 Avantgarde, 2000, W210 - Iphica - Iphica - 03-09-2013

Teen ka teema oma vastostetud auto kohta.
Auto on, nagu pealkirjas mainitud, W210 kerega E430, V8, 4.3 liitrine bensiinimootor.
Algselt olin huvitatud W211 mudelist, kuid selles hinnaklassis, mida vaatamas käisin, olid üldiselt väga halvas seisukorras isendid. Seega otsustasin vanema kere, kuid väga korraliku isendi ja facelift mudeli kasuks.
Üldiselt arvan, et see on üks korralikumaid W210 mudeleid, mis meie tänavatel veereb ja see, et ma endale 4.3 liitrise auto igapäevaliikuriks ostsin, ei olnud just finantsiliselt kõige geniaalsem otsus... AGA - see, millist sõidumõnu see auto pakub, on hämmastav Eusa_angel


Väljalaskeaasta: 04/2000
Mootor: 4.3 (205 kW)
Läbisõit: 167 000 km - usun südamest, et see ei ole keritud Eusa_angel
Käigukast: automaat
Värv: hõbedane

Varustus:
Vihmasensor, kliimaautomaatik, 2x istmesoojendused, 4 x elektriaknad, elektrilised välispeeglid (soojendusega, kokkuklapitavad, mäluga), elektriline katuseluuk (klaasist), püsikiirusehoidja, parkimisandurid ees ja taga, Webasto mootori eelsoojendus, elektriline rulookardin tagaaknal, must nahksisu, 2 x elektristmed mäludega, elektriline roolisammas mäluga (reguleeritav kaugus ja sügavus), Bose kõlarid, 6 CD-box, aux väljundi, navigatsiooniseade, xenon tuled, tulede pesur - see siis kraam, mis mulle meeldib, igasugu muid väiksemaid tavapäraseid vidinaid on ka.

Autol puudub rooste. Auto alla ei ole küll jõudnud vaadata, kuid mujal pole täppigi näha. Autot on väga hästi hoitud ja tehtud ka roostetõrje aasta aega tagasi.

Ega tal väga vigu polegi, vedrustus on harjumatult jäik minu jaoks, pean Tallinna tänavatel ikka tavapärasest ettevaatlikum olema.

Siin ka mõned pildid:

[Pilt: 83985-42357003.jpg]

[Pilt: 34662-DSC_0195.jpg]

[Pilt: 84352-DSC_0199.jpg]

[Pilt: 37466-DSC_0201.jpg]

[Pilt: 75968-DSC_0194.jpg]

[Pilt: 67597-DSC_0196.jpg]

[Pilt: 88333-DSC_0198.jpg]









RE: Mercedes-Benz E430 Avantgarde , 2000, W210 - Iphica - v6sa - 03-09-2013

(03-09-2013, 03:47 PM)Iphica Kirjutas: ... AGA - see, millist sõidumõnu see auto pakub, on hämmastav Eusa_angel
...

Jepjep.Nod

Ning üsna kergesti võib sattuda kuulma sõnu:"...mitte vähem, kui 40 km/h..."

(03-09-2013, 03:47 PM)Iphica Kirjutas: ...
Läbisõit: 167 000 km - usun südamest, et see ei ole keritud Eusa_angel
...

Usumõõdik see ju ongi.Icon_rolleyes Samas pole hästihooldatud sõidukil läbisõit mingi näitaja.

(03-09-2013, 03:47 PM)Iphica Kirjutas: * Summuti teeb häält, mida ta ei peaks tegema. Käisin Laki tn summutiremondis, öeldi, et kinnitus on lahti, tehti 15 minutiga korda, kuid võõras hääl jäi sinna endiselt. Lähiajal lasen uuesti üle vaadata
...

Odav "sportsummuti" all? Või lihtviisiliselt sõelad/vahesein lahti sees.

Madaladatud avantgarde eeldab massööri kasutuse võimalust...Paranoid


RE: Mercedes-Benz E430 Avantgarde , 2000, W210 - Iphica - Mike22 - 03-09-2013

Isegi puitrool Thumbsup


RE: Mercedes-Benz E430 Avantgarde , 2000, W210 - Iphica - Iphica - 03-09-2013

(03-09-2013, 04:32 PM)v6sa Kirjutas:
(03-09-2013, 03:47 PM)Iphica Kirjutas: * Summuti teeb häält, mida ta ei peaks tegema. Käisin Laki tn summutiremondis, öeldi, et kinnitus on lahti, tehti 15 minutiga korda, kuid võõras hääl jäi sinna endiselt. Lähiajal lasen uuesti üle vaadata
...

Odav "sportsummuti" all? Või lihtviisiliselt sõelad/vahesein lahti sees.

Madaladatud avantgarde eeldab massööri kasutuse võimalust...Paranoid

Ei seal summutis ikka midagi valesti, originaalsummuti peaks olema. See hääl ei ole alati ja kõla nimetuseks paneksin ma "õrn plärin".

(03-09-2013, 05:25 PM)Mike22 Kirjutas: Isegi puitrool Thumbsup

Olin enne nahkrooli fänn - puitrool tundus kaugelt vaadates libe ja halb käsitlemiseks. Kuid väga mõnus on, võin nüüd öelda Smile Üldse äärmiselt mugav auto - kuniks Tallinna "remonditud" teedel sõitma ei pea.
Küsimus ka suurele ringile - ees on 225 laiusega rehvid, taga 245. Tunnen, et auto ujub rööbastes teatud määral. Kas selle vastu võib mingi ravi olla või käibki see nii laiade velgede/rehvidega alati kaasas?


RE: Mercedes-Benz E430 Avantgarde , 2000, W210 - Iphica - nostromo - 03-09-2013

225 / 245 pole veel eriline mõõt kuid jah-mida laiem seda rohkem pead kätega jõuharjutusi tegema et Tallinna rööpteedel ellu jäädaEusa_angel Enda ex-CL-il oli 255 / 275 ja nt uuemal X5-l (või X6-l) taga üldse 315.

Üks asi on laius teine asi profiil ehk rehvi kõrgus-mida väiksem seda rohkem raputab. Seepärast tasuks Eesti tingimustes küll orig. tehasemõõtmetega rehve kasutada kuna sõidumugavus kannatab ikka meeletult.


RE: Mercedes-Benz E430 Avantgarde , 2000, W210 - Iphica - Iphica - 07-09-2013

Täna sain esimesed "vahvad" uudised seoses autoga. Nimelt siis lasin selgitada välja summutiprobleemid.

Läbi on nii katalüsaator kui ka keskmine pütt (resonaator nagu aru sain on selle asja nimi).

Katalüsaatoriga võtsin vastu kiire otsuse, lasin eemaldada ja torud otse panna. Probleem odavalt lahendatud ja nii looduslaps ma ei ole, et see suurt mõju minu jaoks avaldaks. Küll aga natuke võimsust juures ja hääl tundub ka mõnusam olevat Smile

Resonaatoriga on aga suuremad probleemid. Otseselt häält ta hetkel ei tee, kuid töökojast öeldi, et "laseb läbi". Keskmist pütti müüakse originaalis ainult koos tagumise pütiga ning hind on ...trummipõrin... 750 euro kandis Smile
B-varuosa väidetavalt ei tehta - kui keegi teab vastupidist, palun andke teada.

Romulates vaevalt palju sellise mootoriga autosid on, kuid plaanin kindlasti tuhlata veidi. Seega, kui kellegil peaks olema keskmine pütt üle (võib olla ka koos tagumisega) antud mootori oma või teab kust saada, siis olen huviline.

Kas keegi oskab ka kommenteerida - lugesin vist ühest teisest E430 teemast siinsamas foorumis, et resonaator võeti samuti vahelt ära. Kui mul on katalüsaator eemaldatud ja ma võtaks ära ka resonaatori - kas on oodata halvemaid tagajärgi? Kuidas mõjuks see võimsusele, mootori häälele jne?


RE: Mercedes-Benz E430 Avantgarde , 2000, W210 - Iphica - sm. pelle - 07-09-2013

S6 4.2'l olid mul nii katid kui keskmine resonaator ära võetud, hääled olid väga mõnusad, niisama sõites ei karjund ege midagi aga kui vajutasid siis mõnus V8 lõrin oli järgi. Ma prooviks.


RE: Mercedes-Benz E430 Avantgarde , 2000, W210 - Iphica - Iphica - 07-09-2013

(07-09-2013, 01:42 AM)sm. pelle Kirjutas: S6 4.2'l olid mul nii katid kui keskmine resonaator ära võetud, hääled olid väga mõnusad, niisama sõites ei karjund ege midagi aga kui vajutasid siis mõnus V8 lõrin oli järgi. Ma prooviks.

Tänud. Lähen siis vist selle peale välja. S6 4.2 olen ise ka sõitnud, ei tea, kas tal oli ka midagi eemaldatud, aga hääl tõesti hea.





RE: Mercedes-Benz E430 Avantgarde , 2000, W210 - Iphica - väikemees - 07-09-2013

Mina käisin Seebi tänava piirkonnas, või ongi see Seebi tn. !? 300 eurot koos keevitusega. Tegu oli summutiga, mis isegi vist ei olnud originaalis Mercedes-Benz oma.... , ei ole kindel sest vahetatud sai aasta tagasi. Sobis alla igatahes väga hästi ja oli mõeldud suurele mootorile. Mootori hääled jäid vaikseks, kuid mulle see isegi meeldib rohkem, sest salongis seda müra pidevalt kuulata väsitab ära lõpuks.


RE: Mercedes-Benz E430 Avantgarde , 2000, W210 - Iphica - Iphica - 07-09-2013

(07-09-2013, 09:45 AM)väikemees Kirjutas: Mina käisin Seebi tänava piirkonnas, või ongi see Seebi tn. !? 300 eurot koos keevitusega. Tegu oli summutiga, mis isegi vist ei olnud originaalis Mercedes-Benz oma.... , ei ole kindel sest vahetatud sai aasta tagasi. Sobis alla igatahes väga hästi ja oli mõeldud suurele mootorile. Mootori hääled jäid vaikseks, kuid mulle see isegi meeldib rohkem, sest salongis seda müra pidevalt kuulata väsitab ära lõpuks.

See vist oligi Sinu auto, mille kohta lugesin. Joonas võttis resonaatori ära ja sa hiljem panid tagasi?




RE: Mercedes-Benz E430 Avantgarde , 2000, W210 - Iphica - väikemees - 07-09-2013

Just! Hääl oli mõnus küll ja madalatel pööretel oli väga vaikne. Paraku auke oli niipalju sees, et ülevaatuselt ei meelitanud mittekuidagi läbi.


RE: Mercedes-Benz E430 Avantgarde , 2000, W210 - Iphica - Iphica - 09-09-2013

Täna tegin ära ülevaatuse. Kuigi katalüsaator eemaldatud, siis CO2 näitaja normis. Tuleb välja, et seal on veel duubel-katalüsaator olemas mingisugune.
Ülevaatus tuvastas, et piduritorud roostetavad korralikult ja tahavad ilmselt vahetust. Samuti võiks üle vaadata esimese vasaku amordi ja esimesed stabika otsad.

Lambda näit oli väga natukene üle 1 - ehk üle normi. Kas keegi oskab öelda, millest see tuleneda võib? Diagnostika oleks vist õige liigutus sellise asja puhul?

Ostsin ka velgedele turvapoldid ja lasin summuti tagumise osa ümbert eemaldada pleki, mis vist on seal kuumusetõrje eesmärgil. Kinnitused olid mädad ning see plärises seal. Töökojast öeldi, et ega seda väga vaja pole ja kõikidel autodel enamasti lõpuks mädanevad läbi. Kas keegi teab vastu väita ja ma siiski peaksin uue pleki sinna laskma paigaldada?

Käisin ka Lesvenis veidi nõu saamas ja seal härrad arvasid (või pigem rääkisid omast kogemusest), et siiski resonaatori eemaldamisega kütusekulu tõuseb ja jõud kaob. Seega jään selle juurde, et otsin romulast või viimase häda korral, kui see plärisema hakkab, ostan tõesti originaali.

Vahemärkusena mainin ära ka, et auto on minu oma peaaegu kuu aega olnud, kuid sõidustiili rahunemise märke ma veel ei näe. See, kuidas see auto liigub, on täiesti ebaloomulik - nägu pidevalt naerulSmile Loodan, et see läheb varsti üle, enne kui konstaablite tähelepanu liialt tõmban.


RE: Mercedes-Benz E430 Avantgarde , 2000, W210 - Iphica - v6sa - 10-09-2013

(09-09-2013, 10:53 PM)Iphica Kirjutas: ...
Kas keegi teab vastu väita ja ma siiski peaksin uue pleki sinna laskma paigaldada?
...

Kui väga palju kuumas lõunas ei rahmelda, siis pole suurt vajadust. Meil on nii neli kuuma päeva aastas, kus selle pleki puudumine võiks probleeme põhjustada.


RE: Mercedes-Benz E430 Avantgarde , 2000, W210 - Iphica - wdb 140 - 20-09-2013

(03-09-2013, 04:32 PM)v6sa Kirjutas:
(03-09-2013, 03:47 PM)Iphica Kirjutas: ... AGA - see, millist sõidumõnu see auto pakub, on hämmastav Eusa_angel
...

Jepjep.Nod

Ning üsna kergesti võib sattuda kuulma sõnu:"...mitte vähem, kui 40 km/h..."

(03-09-2013, 03:47 PM)Iphica Kirjutas: ...
Läbisõit: 167 000 km - usun südamest, et see ei ole keritud Eusa_angel
...
kontrollisin numbri järgi silberi ajalugu aastal 2010 oli läbisõit 127726
Usumõõdik see ju ongi.Icon_rolleyes Samas pole hästihooldatud sõidukil läbisõit mingi näitaja.

(03-09-2013, 03:47 PM)Iphica Kirjutas: * Summuti teeb häält, mida ta ei peaks tegema. Käisin Laki tn summutiremondis, öeldi, et kinnitus on lahti, tehti 15 minutiga korda, kuid võõras hääl jäi sinna endiselt. Lähiajal lasen uuesti üle vaadata
...

Odav "sportsummuti" all? Või lihtviisiliselt sõelad/vahesein lahti sees.

Madaladatud avantgarde eeldab massööri kasutuse võimalust...Paranoid




RE: Mercedes-Benz E430 Avantgarde, 2000, W210 - Iphica - väikemees - 20-09-2013

Läbisõitu saad kontrollida paremini laiendatud päringuga ARK-i kodulehel. Maksab 2 eurot ja kuvab läbisõidu mis on olnud ülevaatusel käimisel.


RE: Mercedes-Benz E430 Avantgarde, 2000, W210 - Iphica - Iphica - 20-09-2013

Tõsi ta on, olin selle päringu juba unustanud.

Läbisõidu kohta siis niipalju:
Aeg Ülevaatuse liik Otsus Järgmise ülevaatuse aeg Odomeetri näit
09.09.2013 Korraline Tehniliselt korras 30.09.2014 168412
01.02.2013 Korraline Tehniliselt korras 30.09.2013 157811
15.06.2010 Korraline Tehniliselt korras 30.09.2012 111712
28.05.2010 Erakorraline Tehniliselt korras 30.09.2010 109240
22.06.2009 Korraline Tehniliselt korras 30.09.2010 91766
24.10.2006 Korraline Tehniliselt korras 30.09.2008 80145

Eusa_angelEusa_angel


RE: Mercedes-Benz E430 Avantgarde, 2000, W210 - Iphica - Iphica - 03-10-2013

Kas tee peal ujumine võib tuleneda sellest, et tal on ees ja taga erineva laiusega rehvid?
Tegu peaks olema originaalveljega, millel originaalis oli peal rehv suurusega 235/45/17. Praegu on ees 225/50/17 ja taga 245/45/17, mis ei erine ju originaalist kumbki väga palju.
Tahan talverehvid osta originaalmõõdus, MB tehasest ei saanud ju välja tulla auto, mis tänavatel ujub sedasi? Või sai?


RE: Mercedes-Benz E430 Avantgarde, 2000, W210 - Iphica - itbilen - 03-10-2013

T6enäoliselt tagasillas puksid väsinud.


RE: Mercedes-Benz E430 Avantgarde, 2000, W210 - Iphica - Iphica - 03-10-2013

(03-10-2013, 09:25 PM)itbilen Kirjutas: T6enäoliselt tagasillas puksid väsinud.

Ülevaatusel öeldi, et tagasild kõik korras. Loomulikult võib lasta uuesti üle vaadata.


RE: Mercedes-Benz E430 Avantgarde, 2000, W210 - Iphica - erx000 - 03-10-2013

Silma järgi paistab kõrgus Avantgarde kohta täitsa enamvähem, ei usu et seal mingit madaldust on tehtud.