23-07-2013, 01:17 PM
auto hakkavad nüüd ikka päris palju selliseid kuludetaile minema, mitmed puksid, terve roolilatt koos nende parem vasak rooli otsadega vms (kust saab reguleerida jooksu, ükspool nii kinni roostetanud) rooli lõtk on ikka mega, rattad otse on siis pole midagi nagu , üli vähe, aga kui risti siis ikka väga korralikult loksutab, üks plaan läbi käinud et universaal kerega neli kõrvale ja mootori ümbertõstteha, kuna praktilisemat ja suuremat autot vaja, mootori vahetus peaks neil kerge olema ju ? koos kõigemuuga mis vajalik ?
teine võimalus ka et ise just tahaks s124 4maticut, aga kui raske oleks teha sellest 606-st 4 matic kui ntx kerel on juba 4maticu asjad olemas, eelnevalt ntx 3.0 132kw bensukas 4matic, ja see vahetada 606vastu mis tagavedu aind ja siis esivedu juurde? tean seda et käigukast ja karteri peab ära vahetama 4veolise vastu.. on seal muidu veel mdiagi sellist raskemat või oleks see suht kerge teha?
teine võimalus ka et ise just tahaks s124 4maticut, aga kui raske oleks teha sellest 606-st 4 matic kui ntx kerel on juba 4maticu asjad olemas, eelnevalt ntx 3.0 132kw bensukas 4matic, ja see vahetada 606vastu mis tagavedu aind ja siis esivedu juurde? tean seda et käigukast ja karteri peab ära vahetama 4veolise vastu.. on seal muidu veel mdiagi sellist raskemat või oleks see suht kerge teha?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.