04-06-2013, 06:41 PM
(04-06-2013, 04:29 PM)hannes_s Kirjutas: ...
Lugedes Alkohooliku posti, siis tundub et kast vahetab käike alla üksnes gaasi lisamise tõttu (ehk siis tänu pingul kasti trossile) mitte KD-le. Ehk minule tundub et sul KD ei tööta üldse.
mul sai ajutiselt üks on/off lüliti pandud nagu KD lüliti asemel, ja kui gaasi vajutan siis on väga üksikud korrad kui vahetab käike ilma KD-ta alla, ehk ntx u 47 peal paneb 4nda käigu ja kui umbes nii 40-50 sõita siis ilma KD vajutamatta põhja vajutada siis vahetab aind käigu alla, kui üle 55 on sis juba ilma KD-ta alla ei vaheta, ja nii ongi, et kui ma panen selle lüliti on peale, ehk KD on koguaeg all nagu, siis vahetab ta nii nagu minuarust peaks vahetama ilma KD-ta just(ntx nii vahetas venna 04a 1.9diisel passat)
selles suhtes ei saa öelda et KD üldse ei tööta, linna kiirusel gaas põhja lasta ja kui vajutada KD ka alla siis ikka vahetab peale lüliti klõpsu kohe käigu ära,
aga kui testeriga kontrollida siis mis seal silmas peab pidama?, natu uurisin siis avastasin jah et relee on vahel, aga kus see reele on ? relee karbisvõi nh kaitsmekarp ?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.