22-05-2013, 11:31 PM
http://www.blacksmokeracing.com/that-unique-w203-wagon
Vägagi kiire vastus... Eaton MP90 millele on tehtud väiksem rihmaratas...
Kuidas see aga kollektori külge on pandud ja kuhu see ära on mahutatud, see on juba teine teema. STD foorumit soovitan siiski sirvida, seal neid supercharged masinaid küllalt, aga hetkel kui sa nii ja nii palju jõudu kätte ei taha saada sellest mootorist, siis pigem mõtekas oleks ikka turbo peale jääda. 606 hingab päris asiselt ja 602 baasil võin öelda, et jõulisa tuleb...
Kompressor tahab originaal rihma pikendamist, ilmselt mõnede rullikute vahetamist, mingi alusplaadi tegemist, rõhu transportimist jne jne... Tuleb kindlasti kallim kui turboprojekt, aga õrnalt asisem kui taga ajada tõsist jõunumbrit. Enamik sõidab siiski turboversioonidega, kuna asjad on lihtsamini lahendatavad. Pakun küll huupi, aga minuarvates suudab turbo rohkem rõhku ja õhku toota...
Ma ei saagi aru nüüd, tahad suurt jõunumbrit või väikest, parajat et autot saaks normaalselt kasutada? Suure jõnumbri jaoks otsi välja ~1000€, pump Rootsi/soome, Rootsis juba 8mm elemente saadaval koos kahe kütuse pealevooluga, toodab 230cc kütust ja jõudu pakun et õige turboga üle 1000hp
Väikese jõulisa jaoks, otsi onu kes teeks sulle turbokollektori, viska oma praegune olemasolev külge, keera pumbast õrnalt peale ja rahulolu on garanteeritud. Sõbra 602, Hannese endine... Olen ka sellel kõrval istunud kui pähe antakse, 2 Bari näitab kinnise WG-ga kell ära, rõhutorud lendavad vahest, pops ja pops, aga originaal 69kw sai seal pakun et 90kw kui mitte 100.. Muidugi turbo on tagasilöögiga.. Kuumenemise probleem, samamoodi ka mul endal, sai siin sõidetud käru taga ja pill ei tahtnud temperatuuri alla 100C näidata.
Vägagi kiire vastus... Eaton MP90 millele on tehtud väiksem rihmaratas...
Kuidas see aga kollektori külge on pandud ja kuhu see ära on mahutatud, see on juba teine teema. STD foorumit soovitan siiski sirvida, seal neid supercharged masinaid küllalt, aga hetkel kui sa nii ja nii palju jõudu kätte ei taha saada sellest mootorist, siis pigem mõtekas oleks ikka turbo peale jääda. 606 hingab päris asiselt ja 602 baasil võin öelda, et jõulisa tuleb...
Kompressor tahab originaal rihma pikendamist, ilmselt mõnede rullikute vahetamist, mingi alusplaadi tegemist, rõhu transportimist jne jne... Tuleb kindlasti kallim kui turboprojekt, aga õrnalt asisem kui taga ajada tõsist jõunumbrit. Enamik sõidab siiski turboversioonidega, kuna asjad on lihtsamini lahendatavad. Pakun küll huupi, aga minuarvates suudab turbo rohkem rõhku ja õhku toota...
Ma ei saagi aru nüüd, tahad suurt jõunumbrit või väikest, parajat et autot saaks normaalselt kasutada? Suure jõnumbri jaoks otsi välja ~1000€, pump Rootsi/soome, Rootsis juba 8mm elemente saadaval koos kahe kütuse pealevooluga, toodab 230cc kütust ja jõudu pakun et õige turboga üle 1000hp
Väikese jõulisa jaoks, otsi onu kes teeks sulle turbokollektori, viska oma praegune olemasolev külge, keera pumbast õrnalt peale ja rahulolu on garanteeritud. Sõbra 602, Hannese endine... Olen ka sellel kõrval istunud kui pähe antakse, 2 Bari näitab kinnise WG-ga kell ära, rõhutorud lendavad vahest, pops ja pops, aga originaal 69kw sai seal pakun et 90kw kui mitte 100.. Muidugi turbo on tagasilöögiga.. Kuumenemise probleem, samamoodi ka mul endal, sai siin sõidetud käru taga ja pill ei tahtnud temperatuuri alla 100C näidata.