30-04-2013, 09:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-05-2013, 04:36 PM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
nüüd nii palju et autol heli süsteem sees, taga, vineer lauaga 10 tollised, löövad samahästi nagu subbakas enne, hetkel polegi subbakat enam vaja,
hetkel jahutuse kohta pole vaadanud, aga sõber kellega karterit parandasime siis ta ütles et karteril oli mingi teema(ribid või asjad, ise ei teagi mis täpsemalt) küljes küll et peaks karteri jahutus olema.
auto hetkel ise enesest töötab perfektselt, nüüd aind käigukast, kui ikka pöördesse lasta, 3k vähemalt teisekäiguga, siis edasine käiguvahetus on väga aeglane, vbla selle et läheb pmts kohe 4s käik sisse. aga samas ka kui kiirendada nii et vahetab kolmanda siis see käiguvahetus vahel võtab üle 2 seki aega, ja kui anda valu rohkem ehk mitukorda nii kiirendada siis vahel käiguvahetuse ajal viskab pöördeid natuke üles isegi ja maru äkki vahetab,
ja seal nursis kus paranduses oli, seal see vend ütles et oli natuke ka kütust peale keeratud, aga kuna peale parandust(õlikopsiku vahetust) hakkas minuarust üks klapp tagasi laskma, 3silindri tagumine või 4 silindri nina poolne, korraks, mootor soojaks läks siis kadus ära ja enam pole juhtund, selle panin igaksjuhuks ka EGR klapi tagasi, aga eks täna paneb pimeda otsa jälle, igatahes ei mäleta nii väga seda enne parandust sõitmist, aga kui ma ei eksi siis nii 0-20st startida siis tundub parem minek küll ka koos EGR-ga, pole veel ilma proovinud.
hetkel jahutuse kohta pole vaadanud, aga sõber kellega karterit parandasime siis ta ütles et karteril oli mingi teema(ribid või asjad, ise ei teagi mis täpsemalt) küljes küll et peaks karteri jahutus olema.
auto hetkel ise enesest töötab perfektselt, nüüd aind käigukast, kui ikka pöördesse lasta, 3k vähemalt teisekäiguga, siis edasine käiguvahetus on väga aeglane, vbla selle et läheb pmts kohe 4s käik sisse. aga samas ka kui kiirendada nii et vahetab kolmanda siis see käiguvahetus vahel võtab üle 2 seki aega, ja kui anda valu rohkem ehk mitukorda nii kiirendada siis vahel käiguvahetuse ajal viskab pöördeid natuke üles isegi ja maru äkki vahetab,
ja seal nursis kus paranduses oli, seal see vend ütles et oli natuke ka kütust peale keeratud, aga kuna peale parandust(õlikopsiku vahetust) hakkas minuarust üks klapp tagasi laskma, 3silindri tagumine või 4 silindri nina poolne, korraks, mootor soojaks läks siis kadus ära ja enam pole juhtund, selle panin igaksjuhuks ka EGR klapi tagasi, aga eks täna paneb pimeda otsa jälle, igatahes ei mäleta nii väga seda enne parandust sõitmist, aga kui ma ei eksi siis nii 0-20st startida siis tundub parem minek küll ka koos EGR-ga, pole veel ilma proovinud.
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.