29-04-2013, 02:56 PM
Visko on OK, seda sai kontrollitud ja nagu ma juba enne kirjutasin, siis hakkab karjuma küll kapoti all, kui järgi on, samuti kaob autol korralikult võimsust, kui visko sabas on.
Termostaadi korrasolekus ma ei kahtle üldse. Talvel püsis mootor ilusti soe nii nagu tarvis ja ka praegu sõites on OK, jama tekib just tühikäigul, kui jahedamat õhku ei ole peale tulemas.
Kas kliimavendid peavad ka rakenduma, kui mootor liiga kuumaks hakkab minema? Mul on mõlemad vendid ilmselt maha minestanud, kuna kapoti alt pistikust otse voolu peale andes neid tööle ei saanud. Kuna mul kliima nii kui nii ei tööta(kuskilt lekib), siis ei ole nagu varem väga tähele pannud, kas nad töötavad või mitte. Samas, kui mul eelmine suvi sama probleem oli, siis lahenes see sellega, kui kliima üks pistik sai tagasi kokku ühendatud(pistik sai lahti võetud, kuna sai survetesti tehtud lämmastikuga). Peale seda kadus kuumenemise probleem ära. Selle järgi nagu võiks eeldada, et kliimavendid tegelesid ka mootori jahutamisega.
Termostaadi korrasolekus ma ei kahtle üldse. Talvel püsis mootor ilusti soe nii nagu tarvis ja ka praegu sõites on OK, jama tekib just tühikäigul, kui jahedamat õhku ei ole peale tulemas.
Kas kliimavendid peavad ka rakenduma, kui mootor liiga kuumaks hakkab minema? Mul on mõlemad vendid ilmselt maha minestanud, kuna kapoti alt pistikust otse voolu peale andes neid tööle ei saanud. Kuna mul kliima nii kui nii ei tööta(kuskilt lekib), siis ei ole nagu varem väga tähele pannud, kas nad töötavad või mitte. Samas, kui mul eelmine suvi sama probleem oli, siis lahenes see sellega, kui kliima üks pistik sai tagasi kokku ühendatud(pistik sai lahti võetud, kuna sai survetesti tehtud lämmastikuga). Peale seda kadus kuumenemise probleem ära. Selle järgi nagu võiks eeldada, et kliimavendid tegelesid ka mootori jahutamisega.