29-04-2013, 01:05 PM
(29-04-2013, 12:39 PM)Eero_S Kirjutas: Maadlen jälle jahutusprobleemidega.
Tühikäigul ca 15-20 minutit suudab püsida 90 peal, sealt edasi hakkab temp tõusma.
Kui nüüd vajutada pöörded 1500 peale, siis viskoga jahutab uuesti mõne minutiga maha, kuid siis peale tühikäigule laskmist hakkab mõne aja pärast uuesti kerkima, ainsaks lahenduseks üks pisike tiir, et õhk läbi käiks ja maha jahutaks.
Sooja põhja keeramine leevendab minutiks-kaheks probleemi.
Kui lisaks sooja põhja keeramisele ka kapott lahti teha, siis tundub probleem kaduvat, samas praegu on ilmad veel üsnagi jahedad, suvel ilmselt ei anna see eriti palju juurde, samas ei viitsi nagu kusagil seistes koguaeg kapotti avamas/sulgemas ka käia ja normaalne see ka ühestki otsast ei ole, lisaks tahaks nagu suvel salongi jahedat, mitte veel kuumemat juurde.
Talvel probleeme polnud, võis tunde tühikäigul käia.
Termostaat on OK, radikas läheb soojaks ja ülemääraselt kaua ka aega ei võta, et auto soojaks läheks.
Jahutusvedeliku kadumisega on muidugi mingi kala, kaob mõnikord päevaga pool paaki, teinekord sõidad mitu nädalat ilma, et üldse kusagilt midagi kaoks. Samas soojaks läheb alati siis, kui vedeliku tase on normis.
Ülemäärast survet süsteemis täheldanud ei ole, seega eeldan, et kork toimib.
Veepump? Ideid?
visko, kae kas on tihe sooja mootoriga, käega ringi tõmmates peaks ikka suht koheselt kinni tõmbama. Mõnikord näivad petlikult korras need viskovendid, ent pannes uue peale saab kohe aimu, et vana vent pani tühja.
Ja termostaat OK... B-osa termostaatide korral on paras bingo loto kuidas ta toimib, mõnikord on juba pakist võetuna p****s (ei avane õige kraadi juures), teinekord mingi aja toimib ja siis minestab. Ise olen seda varuosa viimased korrad Silberist ostnud, ca. 20 EUR maksab ja pole pidanud kahetsema ega kahtlema töökindluses.
Terv,
Ralak
setud sõitsid seciga