18-04-2013, 12:44 AM
(17-04-2013, 11:53 PM)canyondrift Kirjutas:(17-04-2013, 05:04 PM)Alkohoolik Kirjutas: vahel tekkis küsimus, oskab keegi öelda mis on see võimsuse piir, originaal osadega, nii et äkkiliselt kohalt saaks minna ja kummi põletada jne jne jne, ehk mis umbes see piirvahemik on millest edasi igasugused teljeosad või nh veoosad minema hakavad(poolteljed ja kardaani otsad ja mis iganes see ka kõigenõrgem lüli pole) ehk keegi oskab selle KW/hp ja NM piirvahemiku tuua kuni sellepärast veel muretsema ei peaksSelle kohta on ainult üks ütlus...
Loll lõhub m**** ka ära!
Ehk siis mõistuspäraselt kasutades on välismaise foorumi järgi mitmekordselt tõestatud Hp piir 300hp ja selle jõuga ei tohiks veel midagi juhtuda. Mersul on sitked osad, need naljalt laiali ei lähe.
siis õnneks saan julgelt teha, kuna esialgne saavutus mida tahan saada jääbki 300hp ringi, kuigi arvatavasti alguses võtan vbla 200hp aind,
ja õnneks ma olen ka aind kiirendades rasketallaga mitte lõhkumises ja kes iganes kuidas seda võtab
jääb neljapäevalootma, äkki tuleb uudist ja saab pilte ja muljeid jagada
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.