17-04-2013, 05:04 PM
kõik juhtlõngad viivad täpselt süütenurgani,
hetkel onu taga seisab autole järgminek, niiigi marupikaks see venimine läinud,reedel alustas joomist kui lumi veel maas oli, esmasp ärkas, oli lumisulanud ja hakkasid teiseonuga rabelema täiega et kõik põllumasinad korda saaks ja mu auto unarusse jäänud kuigi lubas et teisip lähme parandusse,
vahel tekkis küsimus, oskab keegi öelda mis on see võimsuse piir, originaal osadega, nii et äkkiliselt kohalt saaks minna ja kummi põletada jne jne jne, ehk mis umbes see piirvahemik on millest edasi igasugused teljeosad või nh veoosad minema hakavad(poolteljed ja kardaani otsad ja mis iganes see ka kõigenõrgem lüli pole) ehk keegi oskab selle KW/hp ja NM piirvahemiku tuua kuni sellepärast veel muretsema ei peaks
hetkel onu taga seisab autole järgminek, niiigi marupikaks see venimine läinud,reedel alustas joomist kui lumi veel maas oli, esmasp ärkas, oli lumisulanud ja hakkasid teiseonuga rabelema täiega et kõik põllumasinad korda saaks ja mu auto unarusse jäänud kuigi lubas et teisip lähme parandusse,
vahel tekkis küsimus, oskab keegi öelda mis on see võimsuse piir, originaal osadega, nii et äkkiliselt kohalt saaks minna ja kummi põletada jne jne jne, ehk mis umbes see piirvahemik on millest edasi igasugused teljeosad või nh veoosad minema hakavad(poolteljed ja kardaani otsad ja mis iganes see ka kõigenõrgem lüli pole) ehk keegi oskab selle KW/hp ja NM piirvahemiku tuua kuni sellepärast veel muretsema ei peaks
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.