20-03-2013, 03:37 PM
turbotamise plaan jääb hetkel natuke toppama, kuna käin koolis ja rahapole ehk maikuus saan tagasitööle ja tahaks sügiseks valmis saada, enda ideaalne plaan oleks kui üksväiketurbo (ehk loodame et see mis hetkel olemas,2.5ldisla oma) saaks tööle kuidagi ca 1500 või isegi madalamalt, ja suurem turbo mis hakkaks nii 2500-3000pöördelt, keegi oskab öelda kas mingi keevitusnippide vms asjadega saab mängida turbsi alguse käimaminemisega siis võib kirjutada. ja vbla saab tutttavalt ka 603 pumba ja teeb selle 6 plunserite peale või kui võimalus tekib siis veel suuremaks,
igatahes,auto pidavat olema parandatud, summa oli üllatavalt suur, aga vahetatud sai ka minujaoks asju, visko, küünlad, püsika, akende ja istmesoojenduste plokk, blokikaas oli tegemises, ei tea täpsemalt mis tehti, ja pmts terve plokk vahetati ära,pandi 210 turbomootori oma, koos kõigega nagu aru sain, kuna kuna hülssimine oli poolekallim,
ja vanablokk jääb endale, sellel silindrid ovaalseks kulunud ja selle ka vist olid surved paigast ära, nüüd on surveaste tagasi originaali kandis ehk 30+ i hope vms, ise pole küll veel autot kätte saanud ,aga autopidi hästi vaikselt käima,
ja see klõgina seletus öeldi nii et ,keegi on kütusepumpa näppinud ja kütus on paigast sätitud, nn tühikäigul pihustab liiga palju, ja esimesed 3-4 min kui eelsüüde veel taga siis jõuab mootor kütuse ärapõletada selle kuumusega vms, ja siis kui eelsüüde peale 3-4 min käimist välja läheb sis tuleb see klõgin tagasi aga vist pidi väiksem olema.
igatahes,auto pidavat olema parandatud, summa oli üllatavalt suur, aga vahetatud sai ka minujaoks asju, visko, küünlad, püsika, akende ja istmesoojenduste plokk, blokikaas oli tegemises, ei tea täpsemalt mis tehti, ja pmts terve plokk vahetati ära,pandi 210 turbomootori oma, koos kõigega nagu aru sain, kuna kuna hülssimine oli poolekallim,
ja vanablokk jääb endale, sellel silindrid ovaalseks kulunud ja selle ka vist olid surved paigast ära, nüüd on surveaste tagasi originaali kandis ehk 30+ i hope vms, ise pole küll veel autot kätte saanud ,aga autopidi hästi vaikselt käima,
ja see klõgina seletus öeldi nii et ,keegi on kütusepumpa näppinud ja kütus on paigast sätitud, nn tühikäigul pihustab liiga palju, ja esimesed 3-4 min kui eelsüüde veel taga siis jõuab mootor kütuse ärapõletada selle kuumusega vms, ja siis kui eelsüüde peale 3-4 min käimist välja läheb sis tuleb see klõgin tagasi aga vist pidi väiksem olema.
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.