23-02-2013, 10:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-02-2013, 10:24 PM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
põhjapeale pole jäänud kunagi aga jah see ASD/LSD teema läbi käinud juba, nüüd ootan natukene kui auto parandusest välja tuleb ja siis näha kas rahakott võimaldab hentsikäest seda LSD teenust osta
naljakas on veel see et soome registeerisin siis seal on pandud tühimass(omamassa soomek.) 1650kg, kuigi eesti passis oli 1470 kui ma ei eksi ja mul pole peal rohkem peale subbaka ,ja see kaalub ju suht 15kg aind, ja plaan tagasi eesti tuua kuna nüüd plaanis kool lõpetada ära, ja siis loodan et sinna nad sellist ei pane,
naljakas on veel see et soome registeerisin siis seal on pandud tühimass(omamassa soomek.) 1650kg, kuigi eesti passis oli 1470 kui ma ei eksi ja mul pole peal rohkem peale subbaka ,ja see kaalub ju suht 15kg aind, ja plaan tagasi eesti tuua kuna nüüd plaanis kool lõpetada ära, ja siis loodan et sinna nad sellist ei pane,
(23-02-2013, 06:31 PM)Werewolf Kirjutas: Ega kui juba põhja peal kinni oled, siis pole vahet, kas auto on ühe, kahe, nelja või 12 ratta veoline, kaevama või sikutama peab niikuinii hakkama. Küll aga on tavalistes talvetingimustes liigeldes oluline vahe, kas ainult üx ratas peab kogu töö tegema või on vedavaid rattaid rohkem. Kohapealt startides või madalama kiirusega läbi lume autot pressides on kaheratta veol ikkagi selged eelised üheratta veo ees.
Seega kui rahakott kannatab, siis 124-ja puhul on ASD või LSD igal juhul hea valik parandamax auto läbivust, juhitavust ja kohalt minema saamist talvel. Ja kuna W124 ja eriti w201 tagaosad on tühjalt suhteliselt kerged, tasub sinna 50- 100 kg liivakotte panna, mis ka oluliselt läbitavust parandab.
Kui just tervet ASD süsteemi peale paigaldama ei taha hakata, saad Hentsi käest osta ASD difri (kuna selles on hõõrdkettad sees, tavadifris pole), millesse lukk sisse ehitatud.
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.