22-02-2013, 05:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-02-2013, 05:13 PM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
ma pole nnii loll et ma ronin sellistesse kohtadesse kus sisse võimalik jääda(paks lumi,muda jne), aga ntx alatihti on jäädud sellisele kohale parklates, kus üksratas jääb kuskile pisikesse auku, ja ainuke veoratas jääb puhta jääpeale, ja veoratas on korraliku pinnase peal ja siis läheb aega et välja saada, + veel eriti see et 2 rattaga on startida parem kui üherattaga, elan pmts maa kohas kus palju mägesid ja nõlvasid kust peab minema ja pidevalt olnud kus tõmbab ratta ringi ja lihtsalt vaevu läheb üles(isegi kui ei lase ratast ringi), aga vbla põhjustas seda ka s*tad rehvid, nüüd said need michelin x-ice alla pandud ja see talv nii palju kui sõitnud pole probleeemi olnud
ja ma samas loodan et need 215/55R16 rehvid ilusti pentadele peale lähevad ja see velg liiga välja ei jää koopast kuna et pidavat olema 11 v 16 aind nendel ,aga 8 tolli laiad
ja ma samas loodan et need 215/55R16 rehvid ilusti pentadele peale lähevad ja see velg liiga välja ei jää koopast kuna et pidavat olema 11 v 16 aind nendel ,aga 8 tolli laiad
(22-02-2013, 10:24 AM)v6sa Kirjutas:(22-02-2013, 12:19 AM)Alkohoolik Kirjutas: ...
ja samas lugesin LSD kohta, mida saab tava difriga teha,(tükk vms panna sisse) siis tahaks ka ja kui keegi teab kuidas soodsalt tagadiffer teha LSD-ks mingi 50% libisemisega või mis iganes soovitatav on et talvel vähem kinni jäämisi oleks, kõik abi oleks teretulnud!
LSD ei aita sissejäämise vastu. Lihtsalt nüüd jääd kinni veel sitemasse kohta.
Vähegi talverehviga auto jääb sisse ainult siis, kui juht ei oska sõita või teadlikult ületab auto võimeid.
LSD paigaldusest oluliselt kuluefektiivsem on paar kilo graniitkillustikku ja lumelabidas pakiruumis.
Hents pakkus siin mingit lahendust. Rahuloluprotsent tundub olema fiftisiksti.
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.