13-01-2013, 05:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-01-2013, 05:20 PM ja muutjaks oli Eero_S.)
Eile vahetatud jahutusvedelik, sees olnud vedeliku kohta ei oskagi nüüd mingit seisukohta võtta.... radikast tuli välja läbipaistev kraam, mis maitse poolest oli jahutusvedelik, lõdvikutest punast värvi vedelik.
Sisse läks roheline.
Aga mõtlesin, et kirjutaks auto kohta veel natuke... ei ole see auto tegelikult nii hea, ilus ja korras midagi, kui välja paistab.
Väliselt ilus, seest pude: Auto on 2010 või 2011 sügisel saanud välise ilu jaoks vajalikud keretööd ja värvimise Lesvenis, vahetati tagumine luuk(kobrutab jälle) ja katkine esistange.
Kere on põhja alt tegelikult mäda, tagumise istme all juhipoolsel küljel kardaanitunneli seinas on ca 3cm'se läbimõõduga auk, teiselpool samas kohas on samuti seis pehme, kui pöidlaga kõvasti vajutada, siis vajutad näpu põhjast läbi. Pagasniku vasakus küljes oleva süvendi põhjas oleva korgi ümbrus on pude, nagu eelmise lausegi puhul, kui kõvasti vajutada, vajutab näpu läbi. Kapoti alt leiab ka roostejälgi. Kokkuvõtvalt on "raam" pude ja tahab korralikult üle tegemist.
Mootor/jõuülekanne: Kui auto algselt sain, siis lekkisid mõlemad, vaikselt on saanud erinevaid lekkeid peatatud, tänaseks on alles jäänud mootori ülemise osa lekked, ilmselt on kaanetihend ära ja mingeid lekkeid on veel, aga nendega tegeleb siis, kui mootor maha tuleb. Käigukasti lekked on nüüdseks vist otsa saanud, kasti küljepeal lekkis andur, seda sai eile peale pingutatud natuke, kuna oli lahti, pikemat sõitu pole teinud, seega ei tea, kas lekib endiselt või mitte. Kasti jahutuse toru, mis alguses meeletult lekkis sai endale ajutiselt püsiva lahenduse voolikuga lappimise näol, see läheb ümbertegemisse samal ajal, kui mootor maha tuleb. ASD ei toimi korralikult, sai ükspäev selle toimimise kontrolliks end lumehange tagurdatud ja ükskõik, kui palju talda ka ei andnud, ringi käis ratas, millel vähem takistust oli. Veojõukontrolli antud isendil ei ole. Samuti on näha, et tagumise kaane vahelt leemendab väga vähe. Mootorijuhtmestik on paar aastat tagasi vahetatud.
Sisu: Nagu eelnevalt mainitud, siis juhiistme nahk on katki ja kunagi esiklaaside toonimise käigus on ilmselt asjatundmatud esiukse polstri kinnitused puruks tõmmanud. Armatuuris lõhkusin ise ühe puhuri resti kogemata ära, aga see ei riiva silma, kui otsida ei oska ja sellest midagi ei tea. Armatuuri ülemine osa tuleks nii kui nii välja vahetada, spidoplokki välja õngitsedes tegin sinna mõned jäljed peale ja on näha, et ka enne mind on teda kunagi välja kisutud ja jäljed sisse tehtud. Roolist uksepool on ka üks lisalüliti, mis on kunagi pandud puhuri jaoks, kui kliima siil tuksis oli, et mingisugunegi puhumine olemas oleks. Samas lülitit ma ära ilmselt ei kaota, kuna tuled on küll vahetatud, aga pole suuremad asjad, siis tõenäoliselt läheb lüliti kasutusse pimedateks perioodideks lisatulede jaoks. Elektrijuhtmestiku on ratsitud, kohati tundub nagu, et tegemist poleks üldse sellele autole mõeldud juhtmestikugagi, spidoploki tagant on osa juhtmestiku puudu samas lisad, mis autol küljes on kõik toimivad.
Kliimasüsteem lekib tugevalt, ühe päevaga jookseb kogu sees olev aine välja.
Kui nüüd seda eelnevat teksti lugeda, siis selguks nagu, et auto on igastotsast vigane, aga päris nii hull see seis siiski pole. Veermiku osa on kolinavaba ja tihke. =)
Ma usun, et kes teksti läbi luges mõtles kohe esimese asjana, et see auto oleks mõistlik maha müüa nii kaua, kuni ta veel väljast ilus paistab, siis palun ärge selliseid postitusi kirjutage. Praeguse seisuga on ta mul igapäeva auto, aga kui finantsiline pool piisavalt heaks läheb, et saan endale uue igapäevaliikuri lubada, siis jääb antud auto hobiautoks ja hakkan teda korrastama. Kõik molekulideks, kere korda, muud asjad korda ja uuesti kokku. Pole küll tegemist nii eksklusiivse aparaadiga, kui kupee või kabriolett, aga kui ta korralikuks teha, siis peaks paras pensonisammas olema.
Sisse läks roheline.
Aga mõtlesin, et kirjutaks auto kohta veel natuke... ei ole see auto tegelikult nii hea, ilus ja korras midagi, kui välja paistab.
Väliselt ilus, seest pude: Auto on 2010 või 2011 sügisel saanud välise ilu jaoks vajalikud keretööd ja värvimise Lesvenis, vahetati tagumine luuk(kobrutab jälle) ja katkine esistange.
Kere on põhja alt tegelikult mäda, tagumise istme all juhipoolsel küljel kardaanitunneli seinas on ca 3cm'se läbimõõduga auk, teiselpool samas kohas on samuti seis pehme, kui pöidlaga kõvasti vajutada, siis vajutad näpu põhjast läbi. Pagasniku vasakus küljes oleva süvendi põhjas oleva korgi ümbrus on pude, nagu eelmise lausegi puhul, kui kõvasti vajutada, vajutab näpu läbi. Kapoti alt leiab ka roostejälgi. Kokkuvõtvalt on "raam" pude ja tahab korralikult üle tegemist.
Mootor/jõuülekanne: Kui auto algselt sain, siis lekkisid mõlemad, vaikselt on saanud erinevaid lekkeid peatatud, tänaseks on alles jäänud mootori ülemise osa lekked, ilmselt on kaanetihend ära ja mingeid lekkeid on veel, aga nendega tegeleb siis, kui mootor maha tuleb. Käigukasti lekked on nüüdseks vist otsa saanud, kasti küljepeal lekkis andur, seda sai eile peale pingutatud natuke, kuna oli lahti, pikemat sõitu pole teinud, seega ei tea, kas lekib endiselt või mitte. Kasti jahutuse toru, mis alguses meeletult lekkis sai endale ajutiselt püsiva lahenduse voolikuga lappimise näol, see läheb ümbertegemisse samal ajal, kui mootor maha tuleb. ASD ei toimi korralikult, sai ükspäev selle toimimise kontrolliks end lumehange tagurdatud ja ükskõik, kui palju talda ka ei andnud, ringi käis ratas, millel vähem takistust oli. Veojõukontrolli antud isendil ei ole. Samuti on näha, et tagumise kaane vahelt leemendab väga vähe. Mootorijuhtmestik on paar aastat tagasi vahetatud.
Sisu: Nagu eelnevalt mainitud, siis juhiistme nahk on katki ja kunagi esiklaaside toonimise käigus on ilmselt asjatundmatud esiukse polstri kinnitused puruks tõmmanud. Armatuuris lõhkusin ise ühe puhuri resti kogemata ära, aga see ei riiva silma, kui otsida ei oska ja sellest midagi ei tea. Armatuuri ülemine osa tuleks nii kui nii välja vahetada, spidoplokki välja õngitsedes tegin sinna mõned jäljed peale ja on näha, et ka enne mind on teda kunagi välja kisutud ja jäljed sisse tehtud. Roolist uksepool on ka üks lisalüliti, mis on kunagi pandud puhuri jaoks, kui kliima siil tuksis oli, et mingisugunegi puhumine olemas oleks. Samas lülitit ma ära ilmselt ei kaota, kuna tuled on küll vahetatud, aga pole suuremad asjad, siis tõenäoliselt läheb lüliti kasutusse pimedateks perioodideks lisatulede jaoks. Elektrijuhtmestiku on ratsitud, kohati tundub nagu, et tegemist poleks üldse sellele autole mõeldud juhtmestikugagi, spidoploki tagant on osa juhtmestiku puudu samas lisad, mis autol küljes on kõik toimivad.
Kliimasüsteem lekib tugevalt, ühe päevaga jookseb kogu sees olev aine välja.
Kui nüüd seda eelnevat teksti lugeda, siis selguks nagu, et auto on igastotsast vigane, aga päris nii hull see seis siiski pole. Veermiku osa on kolinavaba ja tihke. =)
Ma usun, et kes teksti läbi luges mõtles kohe esimese asjana, et see auto oleks mõistlik maha müüa nii kaua, kuni ta veel väljast ilus paistab, siis palun ärge selliseid postitusi kirjutage. Praeguse seisuga on ta mul igapäeva auto, aga kui finantsiline pool piisavalt heaks läheb, et saan endale uue igapäevaliikuri lubada, siis jääb antud auto hobiautoks ja hakkan teda korrastama. Kõik molekulideks, kere korda, muud asjad korda ja uuesti kokku. Pole küll tegemist nii eksklusiivse aparaadiga, kui kupee või kabriolett, aga kui ta korralikuks teha, siis peaks paras pensonisammas olema.