10-01-2013, 07:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-01-2013, 07:50 PM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
(10-01-2013, 02:22 AM)janek126 Kirjutas: Jaaah...
Mootori klõbinat võib tekida terve rida asju.
Alates rihma pingutus amordist, kuni põlenud klapipesani välja.
Asi on selles, et kui asjaliku remontija juurde minna saad võib-olla kohe teada, kas vaja kap-remmi tegema hakata või pääsed pisiremondiga.
Värvist rääkides.
199-le annab MB 3(loe kolm) erinevat tooni. Silmaga eristad- must, sinakas ja rohekas.
Classic- ehk siis must- neist kõige ilusam.
Plastiku toonist- 7700 oli 126-l paaris 199-ga. 124 pandi põhimõtteliselt seda, mis hetkel "riiulis" oli.
Isiklikult ei meeldi üleni sama värvi autod. Kui siis mattmust ja korralike kroomlisadega.
Edud.
Janek.
värvikohta ma ei oska midagi öelda, võimalusi palju mis olen mõelnud, kindlasti kui tulebsiis see classic must, ei tea kas ka plastikud, ei tea veel, on mõttest läbi käinud ka mattmust, ja samas kroomdetailide läikivaks löömine, aga selleni võibolla veel see aaasta ei jõua, praegu muud probleemid.
mootor eelkõige
kas keegi teab sellisest inimesest midagi ja kas võib julgelt osta temalt velgi, Konstantin Kevask, auto24-s on palju ilusaid velgi müügil millest ühte jooksu tahaks endale, aga ei tea kas on usaldusväärne tellida, või kohaleminna temajuurde,oskab keegi temakohta midagi öelda?
ja ka muidui Kuzmin-AT kohta, mõlemad on jõhvis.
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.