Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi
#12
Iluvigade poole pealt veel nii palju, et taha rattakoobastesse on eelmine omanik mingid kahtlased logarid pannud- muidu kuju iseenesest klapib. paigaldatud on valesti- on rattakoopa ääreserva külge lastus kruvidega ning see rikub sirge ilusa rattakoopa laineliseks- esmapilgul peale vaatad siis ei märkagi neid logareid aga nüüd juba häirib see mind väga- nendega tuleb ka midagi ette võtta.-
I variant üldse ära võtta, kuna originaalis ei peaks neid olema ju?
II variant korra alt ära võtta- lõigata serva nii palju maha et mahuks rattakoopa pleki ääre taha. kui originaalis üldse on seal mingit väänatud pleki äärt kuhu taha see logar toetama jätta ja siis kuidagi kinnitada.

Järgmine nädala lõpp saab siis sillad ka korda. Järgmise suure tööna peab ette võtma salongipuhuri mootori vahetus- mis täpselt viga selgub siis kui lahti võtta.
ABSi tuli armatuuril põleb- välja selgitada mis täpselt viga ja siis eemaldada see


V6sa postitus "Toimiva ÜPR paigaldamise järel hakkas kõik toimima nii, nagu seni harjunud oleme: ABS ei lase rattaid lohisema, tühikäik on 600+ ja mootor reageerib gaasipedaalile adekvaatselt. Seega võtke õppust: kui KE-Jeti tühikäik on 1500 ja ABSi tuli põleb, kontrollige esmalt ÜPR korrasolekut.Ninja Ning tühikäiku mõjutavad need asjad." @20/07/2012 11:45.

Mul samuti tühikäik on soojast peast 1300 ja ABS tuli põleb- aga seda viga ei saa tõsiselt praegu veel võtta kuna mul polegi praegu KE-jeti- Seega siit küsimus kui mul seda pole mõnda aeg olnud kas siis võib juhtuda see et on vaja korda teha ka ÜPR Ja mis asi see ÜPR veel on?! sorry et ei tea aga pole selle teemaga veel nii kursisBig Grin


Järgmise korraga plaanis saada elektrilised vidinad korda.

Parem ilm tuleb siis teen ka vigadest lähemalt pilti.






(04-01-2013, 03:45 PM)laf1247 Kirjutas:
(04-01-2013, 03:23 PM)Dave88 Kirjutas: Tervist


Tänud Karel piltide nähtavaks tegemise eest!Eusa_angel

Täna siis lähen ostan tühikäigurelee ja pistiku ära ning lesvenis lähen panen aja kinni sillatöödeks.

Sooviks järgmistele probleemidele lahendust: olen juba mõnda aega siin foorumis tuhlanud aga pole probleemidele lahendusi varematest postitustest leidnud:
* tühikäigurelee ja pistik- jupid täna olemas kohta veel ei tea kus teha , soovitus?
Ning kas äkki vaja üldse kogu juhtmestikuga koos vahetada sest muidu peab hakkams juhete lõikama ja ühendama uue pistikuga?
*Salongi Puhurilaager ja kogu see põrin ära kaotada- ei tea täpset viga. Keegi oskab aidata? kas aint laager või võib juba midagi muud ka olla kuna see on päris kaua juba sellist häält teinud- alguses oli virin nüüd juba on põrin ka juures.??!
* ABS – tuli põleb- täpset viga ei tea. Kus seda kõige parem kontrollida või parandada?

Tänud


Mis selle juhtme pikendamisel siis nii erilist on. Kui saad uue pistiku auto küljest, siis lõikad juhtmed katki nt. 30 cm kauguselt. Pärast enda masina küljes lõikad ka katki natuke lähemalt, et pistik ulataks kaugemale kui originaalis. Juhtmete ühendused joodad üle ja termokahanev peale.

Ega seal pole jah midagi keerulist- pole lihtsalt endal jootmiskolbi ja kohta kus seda teha.
(04-01-2013, 04:02 PM)Eero_S Kirjutas:
(04-01-2013, 01:26 PM)v6sa Kirjutas:
(04-01-2013, 12:45 PM)kiluo Kirjutas: Või kuidas "oskavad mitteidioodid" automaadiga sellist head "jõnksu" tekitavad? Paneks isegi kõrvataha hea meelega.
Kõige olulisem on end mitte sisse kaevata!

Kõige olulisem on mitte ronida igalepoole, eriti kohtadesse, kus VÕIB kinni jääda.

Muidu oli v6sa jutt õige, liigutad auto nõksu ära, pidur peale, teistpidi käik sisse annad hoogu, kui hakkab kas kausi servapeale jõudma või hetkeni, kus jälle kinni jääma, pidur peale, käik jälle ringi ja uuesti hoogu. Ja nii ongi nõksutamine nagu manuaaliga, pole asi lihtsalt nii kerge, kui manuaaliga.

Eks peamine põhjus on ka see et tuleb lihtsalt valida õigeid teid ja mitte igale poole ronida. Kinni talvel jääda tagaveolisega on suhteliselt lihtne, vahet pole kas automaat või manuaal.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: Dave88 - 04-01-2013, 03:02 AM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: siimruz - 04-01-2013, 09:55 AM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: Dave88 - 04-01-2013, 10:28 AM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: Eero_S - 04-01-2013, 12:01 PM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: v6sa - 04-01-2013, 12:25 PM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: kiluo - 04-01-2013, 12:45 PM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: v6sa - 04-01-2013, 01:26 PM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: Karl - 04-01-2013, 02:16 PM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: Dave88 - 04-01-2013, 03:23 PM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: laf1247 - 04-01-2013, 03:45 PM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: Eero_S - 04-01-2013, 04:02 PM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: Dave88 - 04-01-2013, 05:48 PM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: kiluo - 04-01-2013, 07:02 PM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: v6sa - 04-01-2013, 07:13 PM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: Dave88 - 04-01-2013, 08:03 PM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: Dave88 - 06-01-2013, 02:57 PM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: Dave88 - 10-01-2013, 06:30 PM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: Werewolf - 10-01-2013, 07:24 PM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: Dave88 - 10-01-2013, 09:58 PM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: Werewolf - 10-01-2013, 10:49 PM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: Dave88 - 10-01-2013, 11:58 PM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: Lahekas - 11-01-2013, 02:49 PM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: Dave88 - 14-01-2013, 10:29 AM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: Karl - 14-01-2013, 01:10 PM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: Dave88 - 14-01-2013, 07:17 PM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: v6sa - 15-01-2013, 11:09 AM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: Iphica - 14-01-2013, 07:27 PM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: Dave88 - 15-01-2013, 11:50 PM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: Dave88 - 22-01-2013, 06:38 PM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: ReinGSM - 22-01-2013, 09:30 PM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: Dave88 - 26-01-2013, 05:42 PM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: Iphica - 22-01-2013, 11:49 PM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: nostromo - 23-01-2013, 05:10 AM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 300SE 1987 W126 - ashton ashton 29 5,124 17-02-2024, 05:22 PM
Viimane postitus: ashton
  MB 300SE '88 W126 Sm.Tihhonov Sm.Tihhonov 32 36,087 21-01-2023, 03:11 AM
Viimane postitus: Sm.Tihhonov
  560 SE, 1990, W126 - Sm. Västrik Sm. Västrik 86 81,760 05-11-2022, 11:43 AM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  MB 260SE '90 W126 (Riigikantselei) - Sm.Tihhonov Sm.Tihhonov 188 249,968 23-02-2022, 10:42 PM
Viimane postitus: Sm.Tihhonov
  Mercedes-Benz 420 SEL, 1988, w126- Marek89 Marek89 32 8,966 19-04-2021, 10:40 PM
Viimane postitus: Marek89
  Mercedes-Benz S-klass W126 1981 - Kristooo Kristooo 3 2,388 14-01-2021, 10:19 PM
Viimane postitus: ReinGSM
  MB 280SE W126 1983 mydimees mydimees 17 9,810 02-05-2020, 11:03 PM
Viimane postitus: mydimees
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 16 7,443 30-01-2020, 12:38 PM
Viimane postitus: hents99
  Mercedes-Benz 500 SE, 1981, w126 LagediRix 0 2,311 12-05-2019, 01:06 AM
Viimane postitus: LagediRix
  Mercedes-Benz 500 SEC, 1990, w126 - taaniel taaniel 45 42,461 14-06-2018, 07:54 AM
Viimane postitus: secman



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne