Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi
#7
(04-01-2013, 12:45 PM)kiluo Kirjutas: ...
Või kuidas "oskavad mitteidioodid" automaadiga sellist head "jõnksu" tekitavad? Paneks isegi kõrvataha hea meelega.

Kuigi minult ei küsitud (mina ei oska ja olen mitmel alal täielik idioot)Paranoid, kuid automaadiga olen üksjagu roninud, siis vast ei pahandata oma kogemuste jagamise peale.

Kõige olulisem on end mitte sisse kaevata! Tuleb ennetada olukorda, kus ratas edasivedamise asemel auku kaevama hakkab. Ehk veidi enne auto seiskumist võtad veo maha. Et autol mitte lasta tagasi vajuda, siis ratta peatad piduriga. Seejärel vahetad liikumissuuna, lased käigul kenasti lülituda, tõstad veidi pöördeid ja alles siis vabastad piduri. Auto peaks kenasti oma jälgedes tagasi minema.

Seejärel, sõltuvalt olukorrast:
A: kordad protseduuri;
B: tegeled kehalise tööga, kõrvaldades soovitud trajektoorilt liigse loodustiihhia tulemused;
C: teed eestlast - sõidad mootori unnates auto hange otsa ja seejärel kukud halama, kui sitt tagaveoline ikka on.

Automaatkasti suurim pluss on võimalus piiramatu aja vältel doseerida pöördemomenti väga täpselt. Tavaline hõõrdsidur ei talu libistamist kuigi kaua - juba mõnekümne sekundi pärast hakkab kuumenemine kestvusele hukutavalt mõjuma.

Kui aga auto on ignorantsuest sisse kaevatud, tuleb alustada kehalise tööga - kõik 4 ratast tasub vabastada veeremist takistavast taagast (teha rada ette). Kui auto kannab oluliselt ka põhja peal, siis ei aita muu, kui üleliigne lumi ära kaevata.

Vanemad kastid võimaldavad ka edasi-tagasi rapsimist, kuid see mõjub kastile hukutavalt. Mõnda aega ei juhtu midagi, kuid siis läheb kast ise katki. Nagu manuaalkastki, kui käike raginal raiuda.

Ning veel väike vihje - vahel aitab kergest kausist välja ronida ka see, kui vabalt pöörlev rehv lasta soojaks (ehk ratas nii kümmekond sekundit kenasti ringi), seejärel lasta soojal rehvil sekundit 5 jääd sulatada ja seejärel ettevaatlikult!!! liikumahakkamist üritada... Aga see läheb juba viimase õlekõrre alla, mida proovida enne puksiirköie otsimist...

Veel väljatõmbamisest. Kuigi inerts on tore asi, tasub seda vältida - tekkivad koormused on muljetavaldavad ja eriti meie soolvees kaua ligunendu autodel võib aas kere küljest hõlpsalt rebeneda. Kui purunenud klaas või ribadeks stange on vaid kooliraha, siis kiirestiliikuva objekti ja inimkeha kohtumisel võivad olla väga lõikavad tagajärjed...Crybaby

Ning auto kere on tugev pikitelje suunas. Nurga all tirides on võimalik üllatavalt hõlpsalt ristkülikust romb teha...
Vasta


Sõnumeid selles teemas
W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: Dave88 - 04-01-2013, 03:02 AM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: siimruz - 04-01-2013, 09:55 AM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: Dave88 - 04-01-2013, 10:28 AM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: Eero_S - 04-01-2013, 12:01 PM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: v6sa - 04-01-2013, 12:25 PM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: kiluo - 04-01-2013, 12:45 PM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: v6sa - 04-01-2013, 01:26 PM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: Karl - 04-01-2013, 02:16 PM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: Dave88 - 04-01-2013, 03:23 PM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: laf1247 - 04-01-2013, 03:45 PM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: Eero_S - 04-01-2013, 04:02 PM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: Dave88 - 04-01-2013, 05:48 PM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: kiluo - 04-01-2013, 07:02 PM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: v6sa - 04-01-2013, 07:13 PM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: Dave88 - 04-01-2013, 08:03 PM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: Dave88 - 06-01-2013, 02:57 PM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: Dave88 - 10-01-2013, 06:30 PM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: Werewolf - 10-01-2013, 07:24 PM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: Dave88 - 10-01-2013, 09:58 PM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: Werewolf - 10-01-2013, 10:49 PM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: Dave88 - 10-01-2013, 11:58 PM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: Lahekas - 11-01-2013, 02:49 PM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: Dave88 - 14-01-2013, 10:29 AM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: Karl - 14-01-2013, 01:10 PM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: Dave88 - 14-01-2013, 07:17 PM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: v6sa - 15-01-2013, 11:09 AM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: Iphica - 14-01-2013, 07:27 PM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: Dave88 - 15-01-2013, 11:50 PM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: Dave88 - 22-01-2013, 06:38 PM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: ReinGSM - 22-01-2013, 09:30 PM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: Dave88 - 26-01-2013, 05:42 PM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: Iphica - 22-01-2013, 11:49 PM
RE: W126, 260 SE, 1987 mudel- Taavi - Autor: nostromo - 23-01-2013, 05:10 AM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 300SE 1987 W126 - ashton ashton 34 6,232 04-10-2024, 09:24 PM
Viimane postitus: Rolz
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,207 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  MB 300SE '88 W126 Sm.Tihhonov Sm.Tihhonov 32 37,116 21-01-2023, 03:11 AM
Viimane postitus: Sm.Tihhonov
  560 SE, 1990, W126 - Sm. Västrik Sm. Västrik 86 84,826 05-11-2022, 11:43 AM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  MB 260SE '90 W126 (Riigikantselei) - Sm.Tihhonov Sm.Tihhonov 188 258,059 23-02-2022, 10:42 PM
Viimane postitus: Sm.Tihhonov
  Mercedes-Benz 420 SEL, 1988, w126- Marek89 Marek89 32 9,706 19-04-2021, 10:40 PM
Viimane postitus: Marek89
  Mercedes-Benz S-klass W126 1981 - Kristooo Kristooo 3 2,540 14-01-2021, 10:19 PM
Viimane postitus: ReinGSM
  MB 280SE W126 1983 mydimees mydimees 17 10,350 02-05-2020, 11:03 PM
Viimane postitus: mydimees
  Mercedes-Benz 500 SE, 1981, w126 LagediRix 0 2,366 12-05-2019, 01:06 AM
Viimane postitus: LagediRix
  Mercedes-Benz 500 SEC, 1990, w126 - taaniel taaniel 45 44,796 14-06-2018, 07:54 AM
Viimane postitus: secman



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 6 külali(st)ne