23-12-2012, 09:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-12-2012, 01:48 AM ja muutjaks oli Eero_S.)
Viies käik lülitub, kiirust peast ei julge lubada. 200 pealt, kus 4's kellaploki järgi peaks lõppema käiguvahetus igastahes toimib. Samuti on 3 käiguvahetust peale kohaltvõttu rahulikult kiirendades. Kohalt võtab 100% teisega, kuna kui oskuslikult pedaaliga ringi käia, siis saab teise käiguga pikalt 90'ni "tõmmata". Samuti, kui vaikselt veereda ja kick-downi lüüa, siis on tunda käiguvahetust allapoole ja järgmine käiguvahetus toimub ca 55 pealt.
EDIT: Rahulikult sõites lülitub viies käik 65 pealt.
Elektriantenn ei toimi, kui enne varras olemas oli, siis üles-alla liigutasin ise.
Kõlaritega on see lugu, et madalad on seal suht olematud(vähemalt minu isendil), võib küll makist juurde keerata, aga siis hakkavad "ületaguma" ja kergelt ragisema üsna madala helitaseme juures. Lihtsalt raadio kuulamiseks piisab, aga muusika nautimiseks jääb väheks. Subwoofri lisamine on välistatud, mul on seda ruumi seal pagasiruumis lihtsalt vaja.
Tänastest tegemistest, lammutasin spidoploki välja ja tõmbasin DRL'il juhtme tagant. Sain süsteemi nii toimima nagu ise soovin.
EDIT: Rahulikult sõites lülitub viies käik 65 pealt.
Elektriantenn ei toimi, kui enne varras olemas oli, siis üles-alla liigutasin ise.
Kõlaritega on see lugu, et madalad on seal suht olematud(vähemalt minu isendil), võib küll makist juurde keerata, aga siis hakkavad "ületaguma" ja kergelt ragisema üsna madala helitaseme juures. Lihtsalt raadio kuulamiseks piisab, aga muusika nautimiseks jääb väheks. Subwoofri lisamine on välistatud, mul on seda ruumi seal pagasiruumis lihtsalt vaja.
Tänastest tegemistest, lammutasin spidoploki välja ja tõmbasin DRL'il juhtme tagant. Sain süsteemi nii toimima nagu ise soovin.