23-12-2012, 02:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-12-2012, 02:30 PM ja muutjaks oli Eero_S.)
Kuna tekkis vaba aega, siis kirjutan lahti vead, millele sooviks lahendust leida.
1) Püsikiiruse hoidja probleemid
1: Kangi asendid: üles - kiiruse lisamine, ette - katkestamine, juhi poole - jätkamine toimivad. Alla - kiiruse vähendamine ei toimi ja LIM režiim tundub nagu üldse puuduvat, kang ei liigu sisse poole nagu pesuvee vajutusel.
2: Lülitub/ei lülitu: Kui lülitub, siis toimib kuni auto seisma jätmiseni, kui ei lülitu, siis ei lülitugi kuni seisma jätmiseni. Mingit süstemaatilisust pole täheldanud.
3: Nõksutab: Sõites heal teel ilma mõtteisse langemata on tunda, kuidas lisab kiirust ja siis kohe ka uuesti langetab. Kui olla mõtteis või ajada kellegagi juttu, siis ei tunneta seda.
2) Käigukast
Eeldan, et antud kastil peaks olema turbiinilukk, kui on, siis minu autol ta ei toimi, turbiin ei lukustu, 100'ga sõites on pöörded ca 2500rpm. Kes/mis juhib turbiinilukku või pole selle vea otsimisel mõtet ja mõistlikum on uus kast otsida(tegu 5'se kastiga)?
3) Juhiukse aknatõstuk
Olen kusagilt kuulnud, et tüüpviga on tõstukitel hammaste maha kulumine, kui autole on paigaldatud tuulesuunajad. Kuna mul ei ole võimalust autot mitu korda laiali kiskuda, siis huvitaks, mis seal tavaliselt ära laguneb ja proovida ühe korraga ta ära lappida? Mootor on korras, selle ketramist on ukse sees kuulda. On tal see aknatõstuk "poolkuu" süsteemne ja sealt hambad maas või mingi muu lahendusega?
4) El. antenn
Ilmselt esinduse kaup ja sellise hinnaga, et enne võid seljataha madratsi laotada, et pikali kukkudes pehmem maandumine oleks?
5) Helisüsteem
Need originaal kõlarid ei kannata eriti mingisugust kriitikat, mis mõõdus on antud isendi kõlarid ja on asenduskraami vabamalt leida või peab hakkama ehitama? Subwoofrit ei plaani ei pagasisse, ega tagumisele aknalauale leiutama hakata, lihtsalt ajada helipilt heaks/talutavaks kõlarite vahetusega. Polstreid ringi ei plaani ehitada.
1) Püsikiiruse hoidja probleemid
1: Kangi asendid: üles - kiiruse lisamine, ette - katkestamine, juhi poole - jätkamine toimivad. Alla - kiiruse vähendamine ei toimi ja LIM režiim tundub nagu üldse puuduvat, kang ei liigu sisse poole nagu pesuvee vajutusel.
2: Lülitub/ei lülitu: Kui lülitub, siis toimib kuni auto seisma jätmiseni, kui ei lülitu, siis ei lülitugi kuni seisma jätmiseni. Mingit süstemaatilisust pole täheldanud.
3: Nõksutab: Sõites heal teel ilma mõtteisse langemata on tunda, kuidas lisab kiirust ja siis kohe ka uuesti langetab. Kui olla mõtteis või ajada kellegagi juttu, siis ei tunneta seda.
2) Käigukast
Eeldan, et antud kastil peaks olema turbiinilukk, kui on, siis minu autol ta ei toimi, turbiin ei lukustu, 100'ga sõites on pöörded ca 2500rpm. Kes/mis juhib turbiinilukku või pole selle vea otsimisel mõtet ja mõistlikum on uus kast otsida(tegu 5'se kastiga)?
3) Juhiukse aknatõstuk
Olen kusagilt kuulnud, et tüüpviga on tõstukitel hammaste maha kulumine, kui autole on paigaldatud tuulesuunajad. Kuna mul ei ole võimalust autot mitu korda laiali kiskuda, siis huvitaks, mis seal tavaliselt ära laguneb ja proovida ühe korraga ta ära lappida? Mootor on korras, selle ketramist on ukse sees kuulda. On tal see aknatõstuk "poolkuu" süsteemne ja sealt hambad maas või mingi muu lahendusega?
4) El. antenn
Ilmselt esinduse kaup ja sellise hinnaga, et enne võid seljataha madratsi laotada, et pikali kukkudes pehmem maandumine oleks?
5) Helisüsteem
Need originaal kõlarid ei kannata eriti mingisugust kriitikat, mis mõõdus on antud isendi kõlarid ja on asenduskraami vabamalt leida või peab hakkama ehitama? Subwoofrit ei plaani ei pagasisse, ega tagumisele aknalauale leiutama hakata, lihtsalt ajada helipilt heaks/talutavaks kõlarite vahetusega. Polstreid ringi ei plaani ehitada.