05-10-2012, 05:15 PM
Mina pole pidanud muret tundma. Alguses poolt lasen gravitatsioonil töötada (võtan õhutusnipli ära), kuniks värske kenasti jookseb. Seejärel keeran nipli tagasi ja annan 0,5 bar survet pidurivedeliku anumasse. Mul on selleks tehtud paagikork, millel rehviotsikuga voolik küljes. Nüüd pole muud, kui lased nipli lahti ja lased vedeliku jooksma. Kui mulle enam ei tule, keerad nipli kinni ja eemaldad rõhusüsteemi.
Kaval on panna nipli otsa läbipaistev voolik - määrib vähem ja mullid on paremini näha.
Vaata ainult, et anum servani täis on - tagapidurite anum saab oma vedeliku siit ja vaheseina taha ei näe - on hõlbus õhutustamise asemel õhutamisega tegelema hakata...
Kaval on panna nipli otsa läbipaistev voolik - määrib vähem ja mullid on paremini näha.
Vaata ainult, et anum servani täis on - tagapidurite anum saab oma vedeliku siit ja vaheseina taha ei näe - on hõlbus õhutustamise asemel õhutamisega tegelema hakata...