18-09-2012, 08:19 PM
(18-09-2012, 05:04 PM)hannes_s Kirjutas: Remonti? Mis sellel mootoril siis viga on, ei käi edasi piisavalt? Ja kastil mis viga? Mootorit saab vihasemaks ja ka ökomaks kui lõigata vahetlt katalüsaator, elimineerida EGR ning pump peale keerata. Mul endal sama kombinatsioon ehk OM606.910 ja 722.435 kast 124 kupee peal ja kui E39 525tds manuaaliga joonele panna, siis ~90km/h pealt reastub BMW ette, aga jah bemaril 105kW ja manuaal ning minul pump veel peale keeramata. Antud kastil pealegi esimese käigu start, mis linnasõidul alati piisava jõu tagab.
eelkõige see lagin,seda saada ära,mis siin foorumisgi juba mainitud et see võib pumbas viga olla mul rohkem mitte hüdrotõukurites, mootor ise muidu läheb nagu rohkem kontrolli et seal midagi liiga kulund poleks, ja käigukast on hakkanud libisema,1->2->3 vahel, viskab kärsaka ka üles,kiirendades,4k pöördeni lastes kus ise vahetab käiku,ükskord oleks äralämbund peaaegu isegi,, ja kuna turbo plaan peale visata ja auto suht igapäeva sõidu auto sis ei ole vaja problat et ükspäev kiirendades käib pauk ja midagi kottis kuskil. ja värvimisse läheb ka üleni.
tuli meelde et puhuris(soojenduses) on ka mingi kala sees, paarkorda külma suht(nii 21c pealt) keeratud max kuumapeale siis visanud tossu, ja tavalisel kui on külmapeal ja siis panna nii et ta soojemat õhku puhub siis ka lähevad korraks klaasid uduseks ja siis tükk aega läheb aega et see udu kaoks ära. milles see võib olla?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.