01-08-2012, 05:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-08-2012, 05:32 PM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
(01-08-2012, 08:49 AM)hannes_s Kirjutas:kahjuks pole endal õrna aimugi mis asi või kus see plunseritihend võib olla
Nii ta on, õli peidab küll kulunud pihustiotsa lagina kuid pead arvestama et mingi aja tagant on plunseritihendite vahetus vältimatu. Annab õliga sõitmine neile viimase tõuke lekkima hakkamiseks kuna ka nemad on vanad.
(01-08-2012, 07:53 AM)stihl Kirjutas:(31-07-2012, 04:25 PM)Alkohoolik Kirjutas: suured täinud neile kes nüüd aidata viitsivad, endal suht kiired ajad hetkel.
Kle, tänu eest (mis sest, et suure) ei hakka sul mitte keegi pihustiotsi vahetama...
Ajad kõigil kiired...
endal nii kiire et arvuti taha jõuan üli harva ja siis korra mbklubis käin kiirelt,ma muidu mõtlen ikka selle eest et keegi oskab aidata ja öelda mida täpsemalt vaadata või vahetada vaja, enda
lugesin ka et mingis mazda foorumis oli räägitud tõukuritest(pilt ka hüdrotõukurist isegi, tean sis nüüd ise ka täpselmalt kus asub jne, ja mis klõgina toob sisse) küll mõni soovitas mootorit pesta nii kaua kuni välja tuleb sama värvi aine nagu sisse läks, kes soovitas kes laitis, ise muidugi ei julge enam nii vanale autole, võib ju sellise si*a lahti kakuda ja ära ummistada kanaleid,
ja samas soovitati pmts võtta tõukur maha, ja puhtaks pesta ja pidi ka aitama, kui juhuslikult õhtal pole.
ja ei taha uskuda et pihustiotstes viga, otsad said ca 5000km tagasi vahetatud kõik 6 tükki ja survestatud, klõginat siis ära ei kadunud, aga kütusekulu läks küll vähe väiksemaks.
lähen üritan ka paar videot saada äkki sellest kasu, oskate rohkem kommenteerida
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.