19-06-2012, 09:43 AM
Vahepeal palju aega mööda läinud...
Auto juures on nokitsetud neid asju mis tegemist vajavad, näiteks vahetatud tagumised amordid, kevadine poleer+vaha tehtud.
Enne viskas sinist sooja mootoriga, see viga sai elimineeritud klapisääretihendite vahetusega.
Samuti said likvideeritud taksojuhi poolt tekitatud välised vigastused.
Imekombel hakkas peale keretöid tööle juhipoolne kelner...
Hetkel kaks peamist muret on:
- ASRi viskab mingi hetk maha
- katuse kangas tahaks väljavahetust (katuseluugi tõttu on määrdunud ning osaliselt ripub). Seda originaalkangast peaks saama vist tellida?
Kevadega saabus ka autoentusiastide klassikaline "mida-teha-velgedega" mure, sest olemas olid vaid replikad. Uurisin natuke turgu ja otsustasin olemasolevad korralikult ära sirgendada. Tulemus on see, et kiirusel 120 nagu viskaks mingi vibra sisse aga 160+ on vaikus. Ilmselt nii kalliks läinud replikaid pole kellelgi.
Klapisääretihendite remondi käigus selgus, et mootori kett tahab mingil hetkel vahetamist aga muu tundus ilus olevad. Et mootori korrasolekus veenduda sai võetud osa OMC-st. Tulemus 208km/h oli see mida ootasin (ise pakkusin 207).
Tehnika on täpselt nii palju 20 aastaga arenenud, et praegu vabalthingavad viieliitrised (BMW 650i) sõidavad kiirust 241km/h.
Tom tegi pilti ka OMC-l:
Auto juures on nokitsetud neid asju mis tegemist vajavad, näiteks vahetatud tagumised amordid, kevadine poleer+vaha tehtud.
Enne viskas sinist sooja mootoriga, see viga sai elimineeritud klapisääretihendite vahetusega.
Samuti said likvideeritud taksojuhi poolt tekitatud välised vigastused.
Imekombel hakkas peale keretöid tööle juhipoolne kelner...
Hetkel kaks peamist muret on:
- ASRi viskab mingi hetk maha
- katuse kangas tahaks väljavahetust (katuseluugi tõttu on määrdunud ning osaliselt ripub). Seda originaalkangast peaks saama vist tellida?
Kevadega saabus ka autoentusiastide klassikaline "mida-teha-velgedega" mure, sest olemas olid vaid replikad. Uurisin natuke turgu ja otsustasin olemasolevad korralikult ära sirgendada. Tulemus on see, et kiirusel 120 nagu viskaks mingi vibra sisse aga 160+ on vaikus. Ilmselt nii kalliks läinud replikaid pole kellelgi.
Klapisääretihendite remondi käigus selgus, et mootori kett tahab mingil hetkel vahetamist aga muu tundus ilus olevad. Et mootori korrasolekus veenduda sai võetud osa OMC-st. Tulemus 208km/h oli see mida ootasin (ise pakkusin 207).
Tehnika on täpselt nii palju 20 aastaga arenenud, et praegu vabalthingavad viieliitrised (BMW 650i) sõidavad kiirust 241km/h.
Tom tegi pilti ka OMC-l: