04-06-2012, 07:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-06-2012, 07:29 PM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
(04-06-2012, 06:59 PM)stihl Kirjutas: pmst kabelimats...
Töötava mootoriga ikka kontrollisid?
mootor seisis, aga ma lähen käin vaatan töötavata mootoriga siis üle, teen pisikese tiiru ka, käigukast ise enesest vahetab ilusti käike, vbla kui rohkem pöördesse lasta siis liiga äkki, ei ole sujuv enam aga öko pööretel -1700rpm vahetab pmts nii et ei tunnegi, rohkem gaasi anda siis käib jõnks läbi küll,
EDIT: vaatasin töötava mootoriga üle siis tundus nagu suht maximumi äärel, kui võtta see skeem siis > 30C < > 80C |< näeb see umbe svälja kuidas seal vardapeal on siis see vastav püstkriips tähistab seda kus on käigukasti õlitase.
+ veel et ei ole kuulnud et töötava mootoriga kontrollitakse õlitaset aga siis oli see küll suht alla miinimumi,
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.