04-05-2012, 06:53 PM
(04-05-2012, 05:27 PM)Alkohoolik Kirjutas: nii suur probleem tekib jälle, ülekuumenemine,mõnusalt, termostaat sai vahetatud just hiljuti, tosool samamoodi, viskosidur vms see on korras öeldi vähemalt,siis vaadates kui veel mootor külm oli(jäik on ta tõesti), radikas ka nagu tundub väljaspoolt terve ja ilma mõlkideta ja õhu avad nagu on lahti , ei ole s**ta täis, vedelik on normis,
ainuke asi on veepump, mille olekust ei tea midagi ja selles on mu isiklik kahtlus hetkel.
probleem siis selline et töötemperatuur saavutab ta väga kiiresti olenematta kas on -20 või +20, aga sooja ilmaga kohapeal seistes(linna sõit) osut lihtsalt tõuseb hirmus kiiresti, ja kui näiteks lähen suureteepeale(80+kiirus) siis see osut langeb aga jääb ikka kõrgemale kui 90(90-100 umbes) aga õigetöö temp(82-85 siis) püsib väga vähest aega, niikaua kuni auto natukene kauemaks kohapeal seisma jääb siis kaob.
samas veepumba kohta kahtlus selle ka kohal temp tõusis aga kuihakkasin linnas aeglaselt liikuma aga pöörded ulatusid kõrgemale(2käik max) siis see osut (kuumenemine/tõus) jäi stoppama või hakkas alla liikuma,
milles probleem olla võib, kas võib veepump õhtal olla?
On juhuseid kui see sama uus ja just vahetatud termostaat läheb tuksi ja ei avane vee soojenedes. Ise olen sama moodi pead murdnud miks kuumeneb ja kogu tsükkel (panin uue visko, pesin radikat, tutikas veepump, vedelik jne) lõppes veelkord termostaadi vahetusega ja saigi asi korda. Lihtsalt infoks, mida tasub järgi katsetada.
setud sõitsid seciga