10-04-2012, 09:36 PM
öelge palju tahate mina jätan ta kujult suht originaali peale värvi ,
aga nüüd probla olnud et sai pihusti otsad vahetatud, (termostaat ja rihm ka) ja pmts nüüd selline teema et käivitub selles suhtes halvasti et pead tükkaega ketrama, külmalt tuleb sinist, ja nagu kuidas öelda, törtsub või nii, ei käi ühtlaselt külmalt, nagu vahest jätaks lööke vahele, aga kui korraks gaas põhja lasta siis hakkab ühtlaselt käima aga käib nii kaua vähe kõrgematel pööretel kui ta sooja mootoriga käib,
ja termostaadi kohta nii palju et mootir küll üle selle 120 ja 80 keskmise kriipsu ei lähe aga absull koguaeg on no umbes 1mm alla seda ehk umbes siis ca 95C koguaeg käies, muidu peaks olema minu teada u 1mm üle 80kraadi ehk umbes nii 83-85 vahele jääma, ega see midagi halba ei tee?
aga nüüd probla olnud et sai pihusti otsad vahetatud, (termostaat ja rihm ka) ja pmts nüüd selline teema et käivitub selles suhtes halvasti et pead tükkaega ketrama, külmalt tuleb sinist, ja nagu kuidas öelda, törtsub või nii, ei käi ühtlaselt külmalt, nagu vahest jätaks lööke vahele, aga kui korraks gaas põhja lasta siis hakkab ühtlaselt käima aga käib nii kaua vähe kõrgematel pööretel kui ta sooja mootoriga käib,
ja termostaadi kohta nii palju et mootir küll üle selle 120 ja 80 keskmise kriipsu ei lähe aga absull koguaeg on no umbes 1mm alla seda ehk umbes siis ca 95C koguaeg käies, muidu peaks olema minu teada u 1mm üle 80kraadi ehk umbes nii 83-85 vahele jääma, ega see midagi halba ei tee?
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.