09-04-2012, 06:51 PM
(09-04-2012, 04:13 PM)Alkohoolik Kirjutas: ise mõtlesin et nüüd oleks tarvis mingi -35mm madaldust, üks velg sai alla pandud ja selline tunne jäi nagu dsiip oleks pole ise madaldusega kursis aga kas madaldusega sobivad ikka orig amortisaatorid ikka?
Tegelikult ei sobi madaldusvedrudega originaalkõrgusega amorte kasutada, aga enamikke inimesi see ei sega. Originaal vedrustust kannatab enamikel autodel madaldada vaid maximaalselt 15-20mm nii, et see veel vedrustuse omadusi tuntavalt ei muuda. Ütleme nii, et ringrajal suudab originaalvedrustusega auto sõita paremaid aegu kui sama auto u 40mm (tavaliselt enamik madaldusvedrusid jääb sinna kanti) madaldusvedrudega kuna vedrustuse komponendid on mõeldud koos töötama ja kui ühte komponenti muudad pead ka kõiki ülejäänud silladetaile muutma, et vedrustus samamoodi või paremini toimix nagu tehasest ette nähtud. Uuri palju MB Sportline vedrud madaldavad autot, olen üsna kindel, et mitte üle 20mm, kuna see on sõltuvalt vedrustuse ehitusest enam vähem viimane piir, kus muid silladetaile muutma ei pea, et vedrustus normaalselt toimix. MB-de puhul mängivad muidugi vedrupadjad ka veel rolli ja nendega pannaxe auto lõplik kõrgus paika.
Kui muidugi ringrajale autoga ei lähe ja ka liikluses eriti raske jalaga ei ole, siis muidugi sellest aru ei saa, et auto madaldusvedrudega kehvemini käitub või noh, olgem ausad, niikuinii ei saa enamik inimesi üldse aru ja ei huvitugi, kuidas nende auto tee peal ja kurvides käitub, peaasi, et punktist A punkti B viib ja väljast hea välja näeb.
Kes vedrustuse ja selle tuunimise kohta rohkem teada soovib siis soovitan lugeda sellel lehel olevaid artikleid:
http://www.motoiq.com/tech/the_ultimate_...dling.aspx
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!