27-12-2011, 01:46 AM
(26-12-2011, 07:38 PM)hents99 Kirjutas: Tundub, et võllid liiguvad tõesti päris palju väljapoole. Peab mõtlema ehk mingi splindi lahenduse, nagu BMW`l.nojah, see teebki keeruliseks kogu loo. Et mis siis nüüd teistmoodi on mul, kui teised kõik sõidavad. Kui ma käsitsi liigutasin, siis selles püsiva joonkiirusega liigendis on väga pikk liikumismaa, ja peabki ilmselt olema. See aga ju tähendab, et difripoolsel võllil on täpselt sama amplituud kasutada kui poolteljel. Nagu mulle tundus, siis reaalselt piirab käigu ära see kummist lõdvik liigendi peal. Niisiis otsustasin, et ostan homme silberist uued plekist võrud, ja siis liigutan lõdviku välimisi otsi liigendile lähemale. S.t. kui eeldada, et praegu see kumm neid võlle pisut välja tõmbab oma elastsusega, siis, üritan neid selle sama kummi elastsusega tagasi sissepoole mõjutada. Paistab siis mis saab.
Siiamaani pole sellist efekti täheldanud, eeldades, et tegemist on originaal veovõllidega. Ise sõidan sellisega ja paljud teised (30+ difrit).
Samas, kui need splindid õnnestuks sinna tagasi projekteerida, siis see tunduks kuidagi õigem. Lisaks splintidele istutab MB sinna ka veel erinevas mõõdus plekke vahele, et lõtku minimeerida.