05-12-2011, 07:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-12-2011, 07:53 PM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
(05-12-2011, 07:07 PM)stihl Kirjutas:(04-12-2011, 10:49 PM)Alkohoolik Kirjutas: ja seisupiduritrossi pingutamist ma ka otsisin aga mdea, ma ei leidnud ühtegi millest abi oleks vbla otsisin valesti ..
Asi selles, et seisupiduri trossi ei pingutatagi - süsteem on isepingutuv ning korras olekus hooldust/regulli ei vaja.
Kui seisupidur ei tööta, tuleb kõigepealt viga üles leida.
Võimalikud vead: automaatregulaatorid roostes ja kinni, trossi kinnitused piduripleki külge mädanenud, piduriplekid ise mädanenud või mõni tross katki.
Harvemal juhul ka mõni klots lõpuni kulunud. (siis pidurdab ka, aga kipub käuksuma)
Regull ise pärast korralike asjadega kokkupnekut on üsna lihtne: läbi piduriketta augu togid automaatregulaatorist piduri peale ja siis paar nõksu tagasi, et ratast ei takistaks. That`s it.
ja las ma oletan et neid asju kõigeparem uurida on et võtta tagumised kettad küljest üldse?
kiireküsimus ka see et kui kergelt esikaitseraud küljest käib?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.