04-12-2011, 05:46 PM
Selle seisupiduriga on ka selline asi et tagumise ratta poldid peavad olema õige pikkusega, st. ei tohi puutuda vastu klotside kinnitusvedrusi. Poldi otsad "närivad" üsna kähku need vedrud läbi ja tulemuseks on seal trumli sees pudru ja kapsad.
Kõige lihtsam tagumine ratas üles ja käega ringi keerata, trumli seest ei tohi klõpsumist ega muid kõrvalisi helisi tulla.
Kui kõpsub tuleb otsida nats lühemad poldid või lihtlabaselt käiata lühemaks.
Üldiselt ei ole MB selline sõidupidur mõeldud hoo pealt pidurdamiseks, vaid auto kohapeal paigal hoidmiseks, vastandina näiteks Audi seisupidurile, kus juhitakse tööpiduri klotse.
Kõige lihtsam tagumine ratas üles ja käega ringi keerata, trumli seest ei tohi klõpsumist ega muid kõrvalisi helisi tulla.
Kui kõpsub tuleb otsida nats lühemad poldid või lihtlabaselt käiata lühemaks.
Üldiselt ei ole MB selline sõidupidur mõeldud hoo pealt pidurdamiseks, vaid auto kohapeal paigal hoidmiseks, vastandina näiteks Audi seisupidurile, kus juhitakse tööpiduri klotse.