29-11-2011, 11:36 AM
(29-11-2011, 12:19 AM)Alkohoolik Kirjutas:(28-11-2011, 09:13 PM)siimruz Kirjutas: Ju spidokas paneb teist tiiru juba, sellest ka probleemid. Kõige lihtsam mine proovi mõnda sama sugust autot, millel muidugi peaks kõik korras olema ja saad ka teada kas on ikka õige. Persedüno järgi
autoajaloo järgi ja selle hooldus raamatu järgi ei usu et on,
tolle järgi nagu(esimesed aastad) on ca 17k aastas sõidetud
viimane hooldus mis raamatusse kantud on ca 170-180k vist või selle ringis aastal 2003vist
ja eelmine midagi 130k kandis vist aastal '00 vist või selle kandis
edit: kerekohapealt on ka auto nagu uus, põhja alt pole autol mitte midagiviga, ei ütlekski et juba 17 aastat maanteed näinud,
ainuke rooste mis on on sumpa ja need igaratta ülestõstmis kohad ,tungi augud, muud roostet nagu ei ole
sellejärgi muidugi ei saa läbisõitu mõõta aga nii teoreetilises mõttes peaks see 311k õige olema mis praegu ees,
mai hakka vaidlema et õige kah sest kes teab mida enne saksast toomist või enne müüki panemist tehti
Ole hea, võta klaasike suhkruvett ja las need kujutelmad jääda

Kõike ei maksa uskuda ja südamesse võtta. See pill oli müügiks siit-sealt üle võõbatud, värske värv ja lakk mitmetel erinevatel keredetailidel, juhitooli nahk ka paigatud, juhiuks on ikka omajagu on/off toimetanud, suht raskesti sulgus jne.
Kõik on küll suhteline, kuid varasemalt omatud eelmainitud 450k sõitnud aparaat oli mul oluliselt värskem ning paremas korras isend.
setud sõitsid seciga