28-11-2011, 08:48 PM
eks ma hakkan tasapisi kuidagi uurima, raske kui endal garaazi pole ja hea kui töö garaazi lubatakse sis hakkan uurima,
kastil sai õli vahetatud, käike vahetab nüüd nii et kui pingsalt ei jälgi siis pmts ei saagi aru kui vahetab aga, 15W-40 (mitte sünt) üli vahetamine 5w-40 (täissünt) vastu aitas ka nii palju et mootor käib paremini(kergemalt) ja võtab vähem kütust,KD kohapealt nii palju et alla 80 nagu töötab aga vot ta ni überpöördesse ei lase mootorit, seal nagu mingi muu takistus ees mis Lihtsalt Ei Lase mootorit üle 4000 pöörde (v.a. manuaalselt madalam käik)
vahel jääb tunne nagu see auto turujaoks aind korda tehtud aga tegelikult nagu laguneb suht vma ka ei tea,
sellekohapealt oskan ma onu süüdistada sest tema oma tarkusega (kes on mehaanik, mitte otseselt autode aga rohkem põllumajandus masinate kohapealt) ja ütles et auto liigub iluasti,musta ei löö,ei kaku, jne,
kuigi käisin sillastendis sis seal oli kohe esisild 1.5+ kraadi kõver,sp rehvi sisemine külg nii ära söödud oligi,
muidu ka veel sellised probled et genekas on selline kööga natuke, kõrgetel pööretel nagu nii voolu ei tooda kui peaks(sp arvatavasti päevatuled ka vilguvad üle 1500 pöördes oleva mootoriga
keegi võiks öelda palju umbkaudne geneka hind olla võib
aku läbi,, hõõgküünlad ka vist ikkagi hakkavad otsa andma ,vahel töötasid , terve suvi kahtlaselt ei töödanud üldse, siis lampi ükshetk hakkasid tööle.
ja eks mul see parandamine vist muutub ka kallimaks ka eestis sst olen kuulnud et kui soome numbrid ees(varsti tuleb ära kuna ei või eesti numbriga sõita kui alakine elukoht soomes) siis küsitakse ka vähe kõrgemat hinda,
üritan ka selle MB klubiga ükskord ära liituda ja kaarti saada äkki sealt misiganes see mersude peale spetsialiseerunud kohton saab soodamalt ikka.
ilmselgelt hakkan eestis parandamas käima , kui leiab isegi normaalse eraisikust vandi kes korralikult ja ka soodsalt teeks ja tunneb asja siis oleks veel parem , mida odavam seda rohkem tööd
muidugi ka kaugemad plaanid mis teoksil(muutused) kuna ei ole plaan maha müüa seda autot (kui ise keegi huvi ei tunne juhuslikult):
ülevärvimine pärlmutter mustaks+ keretööd+ rooste eemaldus, või mattmust kleeps kui auto jääb pühapäeva autoks kunagi
uus sumbuti otsast lõpuni rooste vabast, vana nii palju keevitatud nagu oleks topelt igalpool.
vbla ka orig AMG style bumperid,(päevatuled alumistesse udukate asemel)
uued kas crystal clear või ühed chrome projector esituled
LED tagatuled
toonklaas kindlasti
third brake light korralikult monteerida külge
mõlemale poole autot sumpa,(mb style siis vms iganes style e. ots alla)
chrome esi iluvõre
seest , : uus sisu, eriti esi istmed, pehmemad, pikal maal liiga kõva
laemonitor
ette display-ga makk
tagumised istmesoojendused
ette uus istmesoojendus
taha el. aknad
astmelauad ustepeal, taustavalgustusega kirjaga Mercedes- Benz
rohkem ma ei teagi. tasapisi teen,
kõigepealt muidugi mootor ja käigukast, et auto sõidaks, ja siis kui ned tehtud siis hakkan lisavidinate peale vaatama
samas ei imesta kui pihustites,rõhus vms iganes viga et ta uimane, kuna kui ostsin siis ta vist ikka liikus paremini
aga soovitusi ootan alati
kastil sai õli vahetatud, käike vahetab nüüd nii et kui pingsalt ei jälgi siis pmts ei saagi aru kui vahetab aga, 15W-40 (mitte sünt) üli vahetamine 5w-40 (täissünt) vastu aitas ka nii palju et mootor käib paremini(kergemalt) ja võtab vähem kütust,KD kohapealt nii palju et alla 80 nagu töötab aga vot ta ni überpöördesse ei lase mootorit, seal nagu mingi muu takistus ees mis Lihtsalt Ei Lase mootorit üle 4000 pöörde (v.a. manuaalselt madalam käik)
vahel jääb tunne nagu see auto turujaoks aind korda tehtud aga tegelikult nagu laguneb suht vma ka ei tea,
sellekohapealt oskan ma onu süüdistada sest tema oma tarkusega (kes on mehaanik, mitte otseselt autode aga rohkem põllumajandus masinate kohapealt) ja ütles et auto liigub iluasti,musta ei löö,ei kaku, jne,
kuigi käisin sillastendis sis seal oli kohe esisild 1.5+ kraadi kõver,sp rehvi sisemine külg nii ära söödud oligi,
muidu ka veel sellised probled et genekas on selline kööga natuke, kõrgetel pööretel nagu nii voolu ei tooda kui peaks(sp arvatavasti päevatuled ka vilguvad üle 1500 pöördes oleva mootoriga
keegi võiks öelda palju umbkaudne geneka hind olla võib
aku läbi,, hõõgküünlad ka vist ikkagi hakkavad otsa andma ,vahel töötasid , terve suvi kahtlaselt ei töödanud üldse, siis lampi ükshetk hakkasid tööle.
ja eks mul see parandamine vist muutub ka kallimaks ka eestis sst olen kuulnud et kui soome numbrid ees(varsti tuleb ära kuna ei või eesti numbriga sõita kui alakine elukoht soomes) siis küsitakse ka vähe kõrgemat hinda,
üritan ka selle MB klubiga ükskord ära liituda ja kaarti saada äkki sealt misiganes see mersude peale spetsialiseerunud kohton saab soodamalt ikka.
ilmselgelt hakkan eestis parandamas käima , kui leiab isegi normaalse eraisikust vandi kes korralikult ja ka soodsalt teeks ja tunneb asja siis oleks veel parem , mida odavam seda rohkem tööd
muidugi ka kaugemad plaanid mis teoksil(muutused) kuna ei ole plaan maha müüa seda autot (kui ise keegi huvi ei tunne juhuslikult):
ülevärvimine pärlmutter mustaks+ keretööd+ rooste eemaldus, või mattmust kleeps kui auto jääb pühapäeva autoks kunagi
uus sumbuti otsast lõpuni rooste vabast, vana nii palju keevitatud nagu oleks topelt igalpool.
vbla ka orig AMG style bumperid,(päevatuled alumistesse udukate asemel)
uued kas crystal clear või ühed chrome projector esituled
LED tagatuled
toonklaas kindlasti
third brake light korralikult monteerida külge
mõlemale poole autot sumpa,(mb style siis vms iganes style e. ots alla)
chrome esi iluvõre
seest , : uus sisu, eriti esi istmed, pehmemad, pikal maal liiga kõva
laemonitor
ette display-ga makk
tagumised istmesoojendused
ette uus istmesoojendus
taha el. aknad
astmelauad ustepeal, taustavalgustusega kirjaga Mercedes- Benz
rohkem ma ei teagi. tasapisi teen,
kõigepealt muidugi mootor ja käigukast, et auto sõidaks, ja siis kui ned tehtud siis hakkan lisavidinate peale vaatama
samas ei imesta kui pihustites,rõhus vms iganes viga et ta uimane, kuna kui ostsin siis ta vist ikka liikus paremini
aga soovitusi ootan alati
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.