08-11-2011, 06:47 PM
(08-11-2011, 06:11 PM)Alkohoolik Kirjutas:(08-11-2011, 05:23 PM)siimruz Kirjutas: Kd peab jah viskama käiku alla. Olen ise proovind maanteel kui 80 km/h olen põhja vajutand nii et lüliti rakendub viskab kaks käiku alla isegi. St. läheb teise käigu peale. Minul on küll bensukad aga eeldan et Kd töö ka diislil sama. Minul on ka E ja S asend.( Diilitel seda ei ole näinud) E asendis venitab koguaeg isegi kui rohkem sõkud ikka venitab, siis päästab ainult KD. Aga S asendis on kuidagi perum kuskil üle poole pedali vajutades vahetab ühe käigu alla.
Seda peaks ju ka kohapealt võttes tunda olema muidu läheb teisega aga kui vajutad põhja nii et lülitus ka toimub siis peab statrima esimesega. Välja arvatud näiteks minu SL. See stardib kogu aeg esimesega.
alla viskab kyll kui kdni vajutada aga yle 80olles enam ei viska.
käiguvahetusr oskan ka niipalju öelda et ykskõik kuidas stardin kokku saan ikka4 käiku. vaikselt startides on nn1käik 2sec sees aga kui lapp põhja siis lähebmingi 30 sellega. mul isegi yks video kus mul käigukangi asend on 2 peal ja sellega jookseb ~90 sisse. yritan kohe lisada ka
Video siin siis
Kõik on õige, 3,0 24V diislid ja 2,5/3,0 turbodiislite kastid stardivad samuti 1-ga, alaliselt, saabki 4-käiku üles lugedes.
Süvene ikka KD lüliti olukorda. 90 pealt kindlasti ja ka ilmselt 110-120 pealt peaks see kast veel korra alla vahetama kickdowni surudes.
setud sõitsid seciga