07-11-2011, 09:34 PM
(07-11-2011, 08:30 PM)Alkohoolik Kirjutas:(06-11-2011, 11:46 PM)ralak Kirjutas: Kas kickdowni tegid korda? Kunagi Võru autoaiast tuttav soovis seda osta, tegime siis proovitiiru ja selgus et käigukast oli nö vigane, uimane ning KD ei toimetanud üldse. Vb on hetkel sama olukord, ei imesta kui volkarilt nii lihtsalt põske saad
kõrgematel pööretel vähe äkilisemalt vahetab käike, ja kui paned D pealt 3 peale siis paneb ikka suht kiiresti tolle käigu,ükskord talvisel ajal möödaminnes lükkasin ka d pealt 3 peale ja ja vahetas nii kiiresti et tõmbas külje ette et ei jõudnud pöördeid nii kiiresti üles võtta mootor,
muidu kui lappi põhja litsud siis ikka vahetab küll väiksema käigu,
ja vahepeab ei pea sinna lülitini jõudmagi ja paneb väiksema käigu,
nii äkilistel sõitudel vahetab aind äkilisemalt käike aga kui rahulikult sõita siis pmts pole tundagi käiguvahetust.
muidugi küsimus selline et volksul käigukast nii et nagu litsudkaasi siis pöörded 3k peale ja nii kiirendab kuni kõrgemat käiku vaja aga mersul onpmts nii et näiteks 2 k pealt hakkad kiirendama ssiis lähevad pöörded koguaeg suuremaks et kas ongi see käigukast selline või peaks see ka teistmoodi käituma ikka ?
No siis kast jebib endiselt samamoodi, see käigukangi manuaalselt näppimine ei näita midagi, kõik funktsioonid peavad läbi gaasipedaali toimima. Järsk käiguvahetus on tavaliselt kulumise (võimalik et ka vale kasti reguleeringu) tagajärg. Kui näiteks 60km/h gaas põhja lajatada, kas paneb 2 v 3-käigu sisse ehk kas mootor läheb keskmiselt või täiega pöördesse?
setud sõitsid seciga