19-10-2011, 10:08 PM
hmm... ok, ma ootan ära kui Sa oled tagumised vedrud uued pannud, et mis efekti andis. Ma nimelt kahtlustan natuke, et võibolla kui tagant kõrgemaks saab, siis eest ka pisut langeb. Võibolla ka mitte.
see mudelitähis pandi jah valele poole, aga ma pole viitsinud seda sealt ära kakkuda. Mõtlesin, et las olla natuke tjuuningut kah. Tagaluugil on natuke tjuuningut veelgi, nimelt seespoolt on ta nüüd erinevalt originaalist ka lakitud. Läigib nagu ülejäänud auto. Peab tõdema, et iga kord kui luuk avada, siis kohe rõõmustab. Samuti rõõmustab see hääl, mis nüüd tekib kui pagassi luuk kinni lasta. Justnimelt lasta, mitte lüüa. Seal kus seespool need sisemise topeltpleki servad igal pool on, need tihendati enne värvimist kõik liimmassiga ära. Selle tulemusena on luuk nüüd kõvasti jäigem, ja sulgub sellise mõnusa vaikse sumeda klõpsuga.
Sama lugu ka kapotiga, kõik plekkidevahelised servad massiga kinni, ja kui enne oli juba üle seitsmekümne sõites näha kuidas kapott tuulega natuke loperdama hakkas, siis nüüd jäigendatuna oli ka 130 juures täiesti rahulik ja liikumatu.
Samuti muide tehti ka seest poolt katuse plekiga. Selle osas pole suutnud veel vahet tuvastada, aga kuna lageda pleki pindala vähenes igast küljest umbes tolli jagu, siis küllap ta ikka mõnevõrra jäigemaks muutus.
see mudelitähis pandi jah valele poole, aga ma pole viitsinud seda sealt ära kakkuda. Mõtlesin, et las olla natuke tjuuningut kah. Tagaluugil on natuke tjuuningut veelgi, nimelt seespoolt on ta nüüd erinevalt originaalist ka lakitud. Läigib nagu ülejäänud auto. Peab tõdema, et iga kord kui luuk avada, siis kohe rõõmustab. Samuti rõõmustab see hääl, mis nüüd tekib kui pagassi luuk kinni lasta. Justnimelt lasta, mitte lüüa. Seal kus seespool need sisemise topeltpleki servad igal pool on, need tihendati enne värvimist kõik liimmassiga ära. Selle tulemusena on luuk nüüd kõvasti jäigem, ja sulgub sellise mõnusa vaikse sumeda klõpsuga.
Sama lugu ka kapotiga, kõik plekkidevahelised servad massiga kinni, ja kui enne oli juba üle seitsmekümne sõites näha kuidas kapott tuulega natuke loperdama hakkas, siis nüüd jäigendatuna oli ka 130 juures täiesti rahulik ja liikumatu.
Samuti muide tehti ka seest poolt katuse plekiga. Selle osas pole suutnud veel vahet tuvastada, aga kuna lageda pleki pindala vähenes igast küljest umbes tolli jagu, siis küllap ta ikka mõnevõrra jäigemaks muutus.