18-10-2011, 08:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-10-2011, 09:01 PM ja muutjaks oli Hanno.)
(18-10-2011, 08:16 AM)siimruz Kirjutas: Tere
Aga kohe näha et Rootsi Auto. Seda roostet on ikka üks jagu olnud.
Tervitades Siim
Tere !
Ma olen Sinu teemat uurinud jah...
Kui Sa rooste osas otsustad pahtlilaikude alusel, siis, päris igaühe all kah rooste õnneks polnud, pigem muud "imperfektsioonid". Kui ma ta tõin, siis polnud nähtavat roostet kuskil, ja kuni auto oli aktiivses kasutuses, seni samuti mitte. Ok, kui välja arvata tagumise aknalaua alumine pool, see ilmselt on tingitud tagumisele aknale kogunevast kondensist. Põhi oli ja on õnneks ka siiamaani väga ilus. See, mis lõpuks juhtus oli puhtakt minu oma teene, see et ma ta puuduliku õhuvahetusega niiskesse ruumi seisma jätsin. Isegi vist ei pesnud eelnevalt.
Kõige rohkem keevitust vajas minuteada vasaku esitiiva taga, A-pillari alune nurk. Ja tagumised rattakoopa servad. Küll peab tõdema, et värvi alt ilmnes lihvimise käigus üpris palju kergeid roostelaike, mida algul kuidagi ei osanud kahtlustada.
Muide, plaanin ka midagi esivedrudega teha, kas siis samuti pool keerdu maha lõigata, nagu Sa seda oled teinud. Võib-olla ka kõigepealt tagumised ära vahetada, ja siis uuesti hinnata, et kas ja kuidas pilt ees muutub.
Oskab ehk keegi öelda, mis see n.ö. soovituslik vedrustuse kõrgus on, ja kuidas seda üldse hinnata?