03-10-2011, 09:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-10-2011, 09:49 PM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
(03-10-2011, 07:44 PM)v6sa Kirjutas:(03-10-2011, 04:52 PM)Alkohoolik Kirjutas: seal üks STOP asi aind ongi ja see ka et kas see peab siis täiesti lahti olekus olema või kuidas see olema peab?
käigukasti poolepealt et sis kui ma tõmban kangi manuaalselt 2 peale et siis tegelikult läheb 3-s käik sisse??
muidu kaas põhjas laseb igakäiguga ~4000 pöördepeale ja siis vahetab ära , pole spidokat vaadanud mis kiirus on. vähemalt kui käigukastipeal panen 2 peale ja lasen tahoka lõppu siis on mingi 90+ sees, aga tänud uue teadmise eest
Oot - Sinu väitel läheb 2. käiguga 90+ välja? Oled ikka kindel, et 2.-ga? Meite säästukas annab 2.ga ~65 ja 3.ga ~105.
Tõmmates kangi 2 peale, siis pannaksegi 2. käik sisse. Ning aeglaselt loksudes vahetatakse lõpuks 1. peale.
Kui on W/S lülitiga kuliss, siis saab S peal P-->2-->D pannes ja seejärel põhjagaasi pruukides sundida masinat minema paigalt 1. käiku kasutades (mis on küll selle pajaga küsitav efekt - käik saab sees olla vaid paar sekundit)
no kui ma startid kohapealt nii et ma panen käigukasti 2 peale ja siis lähen minema siis laseb ühe käigu 5000RPM peale (u. 40km/h) ja siis paneb järgmise ja laseb mingi ~90-95 spidoka järgi, ja kui siis panen D peale siis paneb 2 käiku ülespoole ja siis kõik, mul käigukasti peal ainult 2,3,D,N,R,P ja ühtegi nuppu ega midagi ei ole.
ja kui ma õieti mäletan siis mul auto paneb esimese ainult siis sisse kui auto täiesti seisma jääb kohapeale,hoopealt kui ei eksi siis paneb vist alles siis 1mese kui pidurdada kiirus madalaks, pmts tigukiiruseni, 5-10km/h vbla alles paneb esimese,
ja muide kui mul kunagi ka võimalus tekib sis ma võin ka video teha sellest kohapealt startides nii et käigukang on 2 peal!
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.