03-10-2011, 04:52 PM
(03-10-2011, 09:59 AM)v6sa Kirjutas:(02-10-2011, 09:00 PM)Alkohoolik Kirjutas: ja kas keegi oskab öelda mis asi see seal mootoris on , eest vaates paremal, eespool, ainuke nagu keeratav asi, peal on nool ja kiri STOP, mis asi see nagu on ?
Kõrgesurvepumbale kinnituv hoob? See on seiskamiseks - kui vaakumsüsteem ei toimi. Muud STOPkirjaga keeratavat asja ma ei tea...
124 automaatkastid stardivad teisega, välja arvatud erijuhud. Rahuliku sõiduga peabki 4 kiiresti sisse minema. Kui gaasi põhja vajutad (kuid enne KD rakendumist), peab 4. käik lülituma nii 70 pealt. KDga siis 100+ (pöörded on siis KSP piiraja läheduses)
Endale sobivaks saab timmida trossi pingutades - mida lõdvem, seda varem kast üles vahetab.
seal üks STOP asi aind ongi ja see ka et kas see peab siis täiesti lahti olekus olema või kuidas see olema peab?
käigukasti poolepealt et sis kui ma tõmban kangi manuaalselt 2 peale et siis tegelikult läheb 3-s käik sisse??
muidu kaas põhjas laseb igakäiguga ~4000 pöördepeale ja siis vahetab ära , pole spidokat vaadanud mis kiirus on. vähemalt kui käigukastipeal panen 2 peale ja lasen tahoka lõppu siis on mingi 90+ sees, aga tänud uue teadmise eest

Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.