26-09-2011, 06:33 PM
ma kardan ise ka et pihusti otsad uusi vaja, ja ka eelsüüte küünlaid sest no 8 kraadi väljas peaks eelsüüte tuli ikka enne käivitamist põlema minema mitte et sõidad 500m ära ja sis põleb minut või rohkem isegi, või mingi muu viga peale eelsüüteküünalde
sellest ajast saadik nagu kui turtsumine pihta hakkas pole eelsüüte tuli enne käivitamist põlemaläinud, ja mul onud automehhanikud kõik ja ühel onul selliseid 124 kerega diisel mersusi olnud mitu ja ta teadis kohe öelda et mingi eelsüüte küünal läbi,
ja palju need pihusti otsad maksta võivad? tykk nagu
ja kas need on nii et keerad pihusti maha, siis keerad vahetad pihustil otsa ära ja paned pihusti tagasi või midagi veel vaja?
sellest ajast saadik nagu kui turtsumine pihta hakkas pole eelsüüte tuli enne käivitamist põlemaläinud, ja mul onud automehhanikud kõik ja ühel onul selliseid 124 kerega diisel mersusi olnud mitu ja ta teadis kohe öelda et mingi eelsüüte küünal läbi,
ja palju need pihusti otsad maksta võivad? tykk nagu
ja kas need on nii et keerad pihusti maha, siis keerad vahetad pihustil otsa ära ja paned pihusti tagasi või midagi veel vaja?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.