09-06-2011, 02:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-06-2011, 02:52 PM ja muutjaks oli Renkju.)
Nii, mõtlesin, et uurin kuidas siis ikkagi ARK'i mehed sellisesse asja suhtuvad.
Sai helistatud Tartu büroosse, kust mind suunati ümber tehnilisse osakonda.
Küsisin, et mida te tahate, kui ma tulen teie juurde mootori vahetusega?
Vastati: Kui mootor ei jää kubatuuridelt samaks, sisi tuleb koha peal minna ning vormistada ümberehitus ning parem oleks, kui ma saaksin tulla Silber auto kirjaga, et MB lubab seda mootorit antud mudelil kasutada. Kui see olemas, siis tuleb autoga tulla tehnilisse osakonda ning auto vaadatakse üle, vajadusel öeldakse, kui miskit on veel juurde vaja, siis saadetakse paberid ja taotlus Tallinna, kus pidavat pea spetsialistid olema, kes kinnitavad või lükkavad tagasi ümberehituse.
Küsimus on, kas Silberauto oskab mind mu abipalvega aidata?
Igaksjuhuks saatsin saksa keelse maili Saksasse, et asja uurida
Või tasuks otse Tallinna ikkagi minna, sest mina pooldaks siiski, et mu auto tehnilises passis oleks andmet õiged ja legaalsed ja et kindlustus firmad saaksid minu pealt teenida.
Parimatega, Renkju
Nii, helistasin siis ühele Maanteameti poolt tunnustatud spetsialistile, hetkel jätan nime avalikustamata.
Mul oli temaga väga meeldiv vestlus ning eelnevalt helistatule ei soovinud tema konsultatsiooni eest raha.
Lihtsalt ja kiirelt seletan ära, millest räägitud ja mida tegema peaks.
Teha avaldus Tallinna Maanteametibüroole(selle võib ka edastada läbi Tartu büroo)
Avalduses tuleks taotleda luba ümber ehituseks, seal kohal tuleks ära märgita auto praegused tehnilised andmed ning mootor, mis autole peale läheb. Uue mootori kohta on vaja märkida kubatuur ning võmisus(mitte kaalu) ning kuna sellise kubatuuriga mootor on alates 91. a. seeriatoodangus olnud, siis pole probleemi sellele tüübikinnituse leidmisel, spetsialist mainis ka, et juhul, kui taotletav amet ei "usu" seda, et selline mootor on sellisel mudelil peal olnud, siis tuleb antud spetsialisil pisut vaeva näha ning välja uurida kuskilt riigist, kus masin olemas oleks. Kindlasti tuleb ka avaldusse sama spetsialisti nimi märkida ning kirjutada, et sooviksin antud spetsialisti ülevaatuse ja kinnitamise läbiviijaks(ekspertiisi läbi viijaks). Siis saavad ka nemad juba infot, mis laadi ümberehitus hakkab toimuma.
Siin kohal siis võibki tekkida, et keegi Maanteameti büroos ei pruugi uskuda ja siis juba palutaksegi abi minu poolt määratud spetsialistilt.
Kui juba luba on saadud, siis tuleb auto nendeni toimetada, kus viiakse läbi visuaalne vaatus, mõõdetakse pidurdus jõudu, pidurdades 30km/h kiirusel nii jalgpiduriga kui ka käsipiduriga ning tehakse müra testi salongis, väljas kui ka mööda sõites.
Asun avalduse kallale, seega kes heaks arvab, et ta oskab mind hüva nõuga avaldusel aidata- palun väga
Igatahes tuleb avaldus sisse anda, ehk õnnestub peale Jaani juba ekspertiis!
Sai helistatud Tartu büroosse, kust mind suunati ümber tehnilisse osakonda.
Küsisin, et mida te tahate, kui ma tulen teie juurde mootori vahetusega?
Vastati: Kui mootor ei jää kubatuuridelt samaks, sisi tuleb koha peal minna ning vormistada ümberehitus ning parem oleks, kui ma saaksin tulla Silber auto kirjaga, et MB lubab seda mootorit antud mudelil kasutada. Kui see olemas, siis tuleb autoga tulla tehnilisse osakonda ning auto vaadatakse üle, vajadusel öeldakse, kui miskit on veel juurde vaja, siis saadetakse paberid ja taotlus Tallinna, kus pidavat pea spetsialistid olema, kes kinnitavad või lükkavad tagasi ümberehituse.
Küsimus on, kas Silberauto oskab mind mu abipalvega aidata?
Igaksjuhuks saatsin saksa keelse maili Saksasse, et asja uurida
Või tasuks otse Tallinna ikkagi minna, sest mina pooldaks siiski, et mu auto tehnilises passis oleks andmet õiged ja legaalsed ja et kindlustus firmad saaksid minu pealt teenida.
Parimatega, Renkju
Nii, helistasin siis ühele Maanteameti poolt tunnustatud spetsialistile, hetkel jätan nime avalikustamata.
Mul oli temaga väga meeldiv vestlus ning eelnevalt helistatule ei soovinud tema konsultatsiooni eest raha.
Lihtsalt ja kiirelt seletan ära, millest räägitud ja mida tegema peaks.
Teha avaldus Tallinna Maanteametibüroole(selle võib ka edastada läbi Tartu büroo)
Avalduses tuleks taotleda luba ümber ehituseks, seal kohal tuleks ära märgita auto praegused tehnilised andmed ning mootor, mis autole peale läheb. Uue mootori kohta on vaja märkida kubatuur ning võmisus(mitte kaalu) ning kuna sellise kubatuuriga mootor on alates 91. a. seeriatoodangus olnud, siis pole probleemi sellele tüübikinnituse leidmisel, spetsialist mainis ka, et juhul, kui taotletav amet ei "usu" seda, et selline mootor on sellisel mudelil peal olnud, siis tuleb antud spetsialisil pisut vaeva näha ning välja uurida kuskilt riigist, kus masin olemas oleks. Kindlasti tuleb ka avaldusse sama spetsialisti nimi märkida ning kirjutada, et sooviksin antud spetsialisti ülevaatuse ja kinnitamise läbiviijaks(ekspertiisi läbi viijaks). Siis saavad ka nemad juba infot, mis laadi ümberehitus hakkab toimuma.
Siin kohal siis võibki tekkida, et keegi Maanteameti büroos ei pruugi uskuda ja siis juba palutaksegi abi minu poolt määratud spetsialistilt.
Kui juba luba on saadud, siis tuleb auto nendeni toimetada, kus viiakse läbi visuaalne vaatus, mõõdetakse pidurdus jõudu, pidurdades 30km/h kiirusel nii jalgpiduriga kui ka käsipiduriga ning tehakse müra testi salongis, väljas kui ka mööda sõites.
Asun avalduse kallale, seega kes heaks arvab, et ta oskab mind hüva nõuga avaldusel aidata- palun väga

Igatahes tuleb avaldus sisse anda, ehk õnnestub peale Jaani juba ekspertiis!